حقیقت را بگویم تازه وارد حوزه تجسمی شده‌ام!

حقیقت را بگویم تازه وارد حوزه تجسمی شده‌ام!

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» نشست خبری نهمین دوره جشنواره تجسمی فجر صبح امروز 13 دی ماه در حالی برگزار شد که «ساناز ساسانی نیا» روی صندلی مدیریت ستادخبری جشنواره نشست.

«ساناز ساسانی نیا» همسر «مهدی وجدانی» مدیر روابط عمومی مرکز موسیقی و مدیریت ستاد خبری جشنواره موسیقی فجر است. «مهدی وجدانی» که دست راست «علی مرادخانی» معاونت هنری وزارت ارشاد محسوب می‌شود.

نکته قابل توجه اعتراف ساسانی نیا به عدم سابقه و تجربه در حوزه خبری تجسمی است. او در مورد سابقه فعالیت خود می‌گوید:حقیقت را بگویم با جشنواره وارد حوزه تجسمی شده‌ام. سال 77 وارد روزنامه ایران سپید شدم و از آن زمان تا به امروز در روزنامه طبرستان، خبرگزاری شهر، روزنامه تهران امروز، به صورت پروژه‌ای با جشنواره تئاتر و روزنامه مهر نو در حوزه‌های سینما، تلوزیون و موسیقی فعالیت کردم.

ساسانی نیا در مورد اینکه چرا در یک رویداد بین المللی تجربه اول خود در حوزه تجسمی را سپری می‌کند گفت: من سعی می‌کنم که در این کار موفق شوم.

با توجه به این اطلاعات حالا این سوال از «علی مراخانی» و مسئولان جشنواره تجسمی پرسیده می‌شود: چگونه کسیکه تجربه مدیریت یک جشنواره عادی و یا حتی خبرنگاری در حوزه تجسمی را نداشته است؛ با رابطه مدیر ستاد خبری یک جشنواره بین المللی می‌کنید؟

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها