واکنش جالب مهرزاد دانش به پیشنهاد جنجالی الیاس حضرتی درباره انحلال وزارت ارشاد

ماجرای توقیف «خانه پدری» توسط نهادی غیر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واکنش‌های متفاوتی را در میان صاحبنظران عرصه‌های مختلف به دنبال داشته است.

واکنش جالب مهرزاد دانش به پیشنهاد جنجالی الیاس حضرتی درباره انحلال وزارت ارشاد

الیاس حضرتی نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقیف «خانه پدری» توسط نهادی خارج از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اکانت شخصی توئیترش نوشت: وقتی یک نهاد، مسئول مجوز دادن است در حالی که بی‌شمار نهاد برای ابطال این مجوز وجود دارند، چه اصراری برای حفظ این شرایط است؟ هنوز پیشنهاد سال‌های قبلم درباره انحلال وزارت ارشاد با این همه مدعی و تصمیم‌گیر خارج از مجموعه‌اش را مؤثرترین روش می‌دانم.

این توئیت از سوی این نماینده مجلس با واکنش مهرزاد دانش منتقد سینما روبه‌رو شد. دانش با بازانتشار توئیت الیاس حضرتی به یادآوری وظیفه نظارتی نمایندگان مجلس پرداخت و نوشت: جناب حضرتی! به نظرتان برای مجلسی هم که نمی‌تواند نظارت بازدارنده برای جلوگیری دخالت قوه‌ای در مجوزهای قوه دیگر داشته باشد و قوانین ضمانتی محکم برای مجوزهای قانونی کشور وضع کند، می‌توان پیشنهاد مشابه داد؟

واکنش جالب مهرزاد دانش به پیشنهاد جنجالی الیاس حضرتی درباره انحلال وزارت ارشاد

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    آقای‌‌حضرتی‌انسان‌چقدرتغیرمیکندشمایک‌روزدرسپاه‌وروزی‌دیگرنماینده‌مجلس‌ایکاش‌یک‌آینه‌زمان‌می‌بودانسان‌هرچندوقتی‌خودرامیدهدرفتارگذشته‌اش‌راباحال‌امروزش‌مقایصه می‌کردتعاون‌حاجی‌کاشفی‌الیاس‌حضرتی‌رابط‌صمیمی‌بامرحوم‌احسانبخش‌بعدناگهان‌فرمانده‌لشکرازخودت‌هم‌نفهمیدچکونه‌نردبان‌رابالارفتی‌امروزدرمیان‌جبهه‌ضدولایتی‌آقاازدنیارفته‌بودبعدازچندوقت‌بخواب‌دوست‌آمدپرسیدآنجاچگونه‌کفت‌حسرت‌میخورم‌چرازدترنیامدگفت‌چراگف‌بارکناهانم‌کمترمیشدعمردشمن‌پاکی‌انسان‌است‌خوشابه‌حال‌شهداکه‌درمسابقه‌صبقط‌کرفتن‌ماماندیم‌هرروزازانقلاب‌اسلامی‌فاصله‌می‌گیریم‌راستی‌چرا‌سرنوشت‌مااینگونه‌شدالبته‌آنهایی‌هم‌که‌امام‌حسین‌راهم‌شهیدش‌کردن‌بخشیش‌ازنفرات‌خواص‌زمان‌خودبودن‌نمازشب‌شان‌هم‌قط‌نمی‌شدحتی‌برای‌جنک‌غسل‌شهادت‌کردن‌یعنی‌دنیااین‌اندازه‌بیرحم‌است‌درسرازی‌خطرناگی افتاده‌ایم‌عنقریب‌داریم‌میشیم‌عمرسعدشمرخولی‌پسرمرجانه‌معاویه‌یذیزدسرآخرپرونده‌‌مابدست‌راست‌خواهنددادیاچپ‌بدابحال‌ماکه‌بخودبخاطرچندصباح‌ریاست‌دنیاهمه‌رابه‌بادفنا‌دادیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها