معاونان سازمان سینمایی تغییر کردند

رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری با صدور احکامی، سه معاون جدید این سازمان و مدیرعامل جدید موسسه رسانه های تصویری را منصوب و معرفی کرد و آنها را مسئول طراحی و اجرای برنامه های توسعه محور سینمای ایران دانست.

معاونان سازمان سینمایی تغییر کردند

محمدمهدی حیدریان در این احکام ضمن تأکید بر نقش سینمای حرفه ای و ضرورت همیاری و کمک به توانمند شدن بخش خصوصی، اضافه کرده است: نیاز سینمای امروز ایران تعامل درون و بیرون سینما در جهت کسب سهم از بازار تصویری دنیاست.

** داروغه‌زاده جانشین ایل بیگی در معاونت ارزشیابی و نظارت شد
رئیس سازمان سینمایی با قدردانی از حبیب ایل بیگی معاون سابق ارزشیابی و نظارت، ابراهیم داروغه زاده را به عنوان جانشین وی منصوب کرد.
حیدریان در حکم انتصاب داروغه زاده، صیانت از ارزش های فرهنگی ایرانی اسلامی، استقرار روش های متناسب برای تولید آثار ارزشمند، تقویت فضای تعامل و اعتماد متقابل با فیلم سازان، حرکت به سمت استقرار نظام حرفه ای در حوزه تولید و پخش فیلم، زمینه‌سازی برای تولید آثار با مضامین متنوع و ژانرهای مختلف را از اولویت های کاری وی دانست.
ایجاد موسسات تخصصی برای طراحی و تولید مضمون و محتوای سینمایی، صیانت از حقوق پدید آورندگان و مالکان آثار، تامین شرایط ورود هنرمندان جوان و خلاق به عرصه فیلم سازی و ایجاد فضای امن برای سرمایه گذاری از دیگر تاکیدات رئیس سازمان سینمایی خطاب به معاون جدید ارزشیابی و نظارت است.
به گزارش ایرنا، حیدریان همچنین به داروغه‌زاده توصیه کرده است تا با همکاری و تعامل موثر با مراکز شرکت ها، تشکل ها و صنوف و با جلب همکاری نهادهای مرتبط در تحقق اهداف تعیین شده، گام بردارد.

** رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی شد
رئیس سازمان سینمایی همچنین با تشکر از خدمات نصرت الله مرادی در زمان تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع، رمضانعلی حیدری خلیلی را به عنوان جایگزین وی منصوب کرد.
در حکم انتصاب رمضانعلی حیدری خلیلی، بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه انسانی متخصص و روز آمدی نظام برنامه‌ریزی، اداری و مالی، ارتقای سطح معیشتی و رفاهی کارکنان، توجه به منافع و مصالح و پشتیبانی همه جانبه از اجرای برنامه‌ها و پایش عملکردی سازمان، تعامل فعال باسازمان برنامه و بودجه و ادارات کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و راه اندازی دبیرخانه جامع موسسات تابعه، به عنوان اولویت های آتی معاونت توسعه مدیریت و منابع تعیین شده است.

**محمود اربابی نیز به عنوان معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی منصوب شد
در جریان صدور این احکام، محمود اربابی نیز به عنوان معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی منصوب شد تا مأموریت تامین نیازهای آموزشی و پژوهشی سینمای ایران را در کنار مأموریت های مهم دیگر به سرانجام برساند.
حیدریان در حکم انتصاب محمود اربابی از وی خواسته است برنامه ریزی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود برای تامین نیازهای آموزشی و پژوهشی سینمای ایران، استاندارد سازی و توسعه فناوری و زیرساخت‌های سینمایی، ارتباط فعال با مراکز علمی، پژوهشی، دانشگاهی و حوزوی، تقویت بخش خصوصی فعال در حوزه آموزش و پشتیبانی فنی سینمایی را در اولویت قرار دهد.

**مهدی یزدانی سکاندار موسسه رسانه های تصویری شد
رئیس سازمان سینمایی همچنین با تشکر از خدمات سیدمصطفی ابطحی، مهدی یزدانی را به عنوان مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری منصوب کرد.
حیدریان در حکم انتصاب یزدانی، ایجاد تعامل در همراهی با نهضت تولید محتوا و تقویت نمایش خانگی، توسعه فعالیت سامانه VOD و ایجاد بازارهای جدید مکمل داخلی و خارجی را به عنوان ماموریت های وی عنوان کرد.
پس از جابجایی مدیران و معاونان سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، رئیس سازمان سینمایی در احکامی جداگانه، نصرت الله مرادی معاون سابق توسعه مدیریت و پشتیبانی و سید مصطفی ابطحی مدیرعامل سابق موسسه رسانه های تصویری را به عنوان مشاوران خود منصوب کرد.

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها