دفاع مجری با سابقه از "ماه عسل": مردم در ماه رمضان بجای ماهواره شبکه سه را تماشا می کنند

محمود شهریاری که پیش از این اجرای احسان علیخانی را تحسین می کرد امروز هشداری به مجری ماه عسل می دهد که از احساسات مردم سوء استفاده نکند.

دفاع مجری با سابقه از "ماه عسل": مردم در ماه رمضان بجای ماهواره شبکه سه را تماشا می کنند

به گزارش خبر فوری خبرگزاری مهر در مصاحبه خود نوشت: محمود شهریاری مجری باسابقه درباره برنامه «ماه عسل» بیان کرد که رویکرد فعلی آن را نمی پسندد و اعتقاد دارد که این شیوه بیشتر سوءاستفاده از احساسات رقیق شده مخاطب است اما شاید نظر مخاطبان متفاوت از این باشد.

وی با اشاره به اینکه این روزها برنامه های تلویزیون مخاطب چندانی ندارد جز تعدادی محدود مثل "دورهمی" و "ماه عسل" درباره اجرای احسان علیخانی گفت: من خود احسان علیخانی و اجرایش را دوست دارم و معتقدم اگر علیخانی را از برنامه جدا کنید دیگر جذابیتی ندارد، اما من این شیوه از برنامه سازی را نمی پسندم. این رویکرد، هنر برنامه سازی نیست بلکه سوءاستفاده از احساسات رقیق شده مردم به خاطر ماه رمضان و روزه و نزدیکی با زمان افطار است.

شهریاری در این گفتگو معتقد بود مردم را به حزن واداشتن کار جالبی نیست. وی به تصویری از علیخانی با مهران مدیری که در کنار هم گذاشته شده بود اشاره کرد که زیر آن نوشته بود یکی ما را می خنداند و دیگری می گریاند کدام را باید انتخاب کرد.

اگرچه شهریاری با طرح این مسئله هشداری به علیخانی داده که اگر مواظب نباشد ممکن است محبوبیت خود را از دست بدهد اما باید گفت "هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد" و این مردم هستند که در نهایت انتخاب می کنند و نشستن پای برنامه ماه عسل و اشک ریختن به پای مهمانان برنامه تنها یک احساس ساده نیست بلکه نوعی همدردی و همدلی همگانی است که در نوع خود ارزشمند می باشد و گاهی شخصی از دیدن این برنامه متحول شده است.

حفظ برنامه ماه عسل نیز از دیگر نکات شهریاری به این برنامه بود که بسیار بجاست.

این مجری با سابقه در این باره گفت: اگر «ماه عسل» هنوز تعداد زیادی بیننده دارد فقط به خاطر علیخانی است و اگر او را از برنامه بگیریم دیگر چیزی نمی ماند و کار به زمین می خورد کما اینکه در دوره هایی افرادی که اتفاقا چهره هم بودند اجرا را بر عهده گرفتند اما کسی آن را دنبال نکرد پس علیخانی باید این جایگاه را حفظ کند.

شهریاری در پایان در واکنش به اینکه برخی می گویند اگر کسی این برنامه را دوست ندارد آن را نبیند، اظهار کرد: این حرف درست نیست و ما را به یاد محمدرضا پهلوی می اندازد که گفته بود هر کس حزب رستاخیز را نمی خواهد از این کشور برود. نمی توان برای مردم به این ترتیب تعیین تکلیف کرد. مردم هنگام افطار نمی توانند ماهواره ببینند بلکه تلویزیون خودمان را روشن می کنند و از میان شبکه های تلویزیون هم که هیچ کدام جذابیتی ندارد آخر سر همین شبکه سه و «ماه عسل» را تماشا می کنند.

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • معلم
    0

    حقیر از برنامه دور همی انتقاد دارم چون برنامه دور همی نشست هنر مندان و بازیگران هست.و بسیار به ندرت به زندگی دیگر اقشار جامعه پرداخته است.به طور کلی قیاس این دو برنامه اجحاف به مجری ماه عسل است .مهران مدیری هم در طنز توانا ترین میباشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها