علت حذف عادل فردوسی‌پور و برنامه‌اش از سیما اعلام شد

جرم نابخشودنی عادل فردوسی‌پور «محبوبیتش» بود!

علت حذف عادل فردوسی‌پور و برنامه‌اش از سیما اعلام شد

حشمت الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی دلیل تعطیلی ۹۰ و حذف عادل فردوسی‌پور (محبوب‌ترین مجری سیما، به انتخابات بینندگان این رسانه) را فاش کرد.
در حالی که صحبت‌های فراوانی پیرامون مهاجرت مزدک میرزایی به کشور انگلیس مطرح می‌شود و ذهن بسیاری از مخاطبین درگیر این ماجرا می‌باشد، رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس دلیل تعطیلی برنامۀ نود را به شکلی جالب فاش کرد.

فلاحت‌پیشه رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس دلیل تعطیلی ۹۰ را فاش کرد و گفت: از نهادهای امنیتی پرسیدم مشکل عادل فردوسی پور چیست، گفتند فقط محبوبیت! به مسئولش در رسانه ملی گفتم، گفت شما دخالت نکنید، این پروسه برخورد با او پروسه‌ای هشت ماهه بوده است!

گفتنی‌است؛ علی فروغی، رییس سابق حراست صداو سیما، باجناق غلامعلی حدادعادل است كه پس از انتصاب به ریاست شبكه سه سیما، عذر مجریان و محبوب این شبكه من‌جمله فردوسی‌پور و مزدك میرزایی را بدون بیان هیچ دلیلی خواست و این در حالیست كه برنامه 90 به انتخاب بینندگان این شبكه همه ساله محبوب‌ترین و پر بیننده‌ترین برنامه صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود!

منبع: خبرآنلاین

24

حجم ویدیو: 9.24M | مدت زمان ویدیو: 00:02:14 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • mokhatab
    0

    کاملا درست گفته و حق داشتند. وقتی در پربیننده ترین برنامه زنده - مراسم اهدای جام جهانی- سواستفاده میکنه و میگه خانم با آقایون روبوسی کرد دیدید چیزی هم نشد. این مساله از نظر هر مقام مسئولی تحریک جوانان محسوب میشه. البته که از این حرفای جنسیتی زدن پیش بعضی جوانان محبوبیت هم می اورد.. خدا بده از این محبوبیتها!!!

  • فرجام پیرویان
    0

    متاسفانه با آمدن فروغی و دار ودسته محترمش دیگر خبری از فرودسی پور نخواهد بود و فوتبال ایران به طور کامل به قهقرا خواهد رفت و مردم می مانند و نگفنه های زیادی که .........

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها