اکران ۴ فیلم جدید از چهارشنبه/ فیلم «زهرمار» از اکران حذف شد؟

نام ۴ فیلم جدید برای اکران عید فطر اعلام شده است که به نظر می‌رسد فیلم «زهرمار» علی رغم اعلام قبلی در برنامه اکران نیست.

اکران ۴ فیلم جدید از چهارشنبه/ فیلم «زهرمار» از اکران حذف شد؟

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم‌های «ما همه باهم هستیم»، «شبی که ماه کامل شد»، «دختر شیطان» و «سرخپوست» به ترتیب در سرگروه‌های آزادی، استقلال، فرهنگ و آستارا از چهارشنبه ۱۵ خرداد اکران می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم «قصرشیرین» در سرگروهی آزادی بعد از «ماهمه باهم هستیم» و «کار کثیف» در سرگروهی فرهنگ بعد «دختر شیطان» و «ایده اصلی» بعد از «شبی که ماه کامل شد» ثبت شد.

فرجی با اشاره به پایان زمان اکران فیلم‌های نوروزی بیان کرد: فیلم‌های نوروز بجز فیلم کودک طبق آیین نامه سقف تعداد هفته، خاتمه تعویض فقط در پردیس‌ها ادامه دارند و شورا پیشنهاد و مقرر کرد درسال، هر دفتر پخش نمی تواند پیش از دو فیلم در یک سرگروه اکران کند.

در حالی که سازندگان فیلم زهرمار از چند روز پیش خبر اکران این فیلم را در عید فطر اعلام کرده بودند اما با اعلام جزئیات اکران عیدفطر این اتفاق رخ نداد.

بر اساس آئین نامه، نمایش فیلم‌های نوروز در سرگروه‌ها به جز فیلم کودک «پیشونی سفید ۳» به پایان رسیده اما نمایش این فیلم‌ها تنها در پردیس‌های سینمایی ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها