۶۰ خودرو گرفتار در برف فارس امدادرسانی شدند

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: در روز گذشته ۶۰ خودرو گرفتار در برف محورهای مواصلاتی فارس توسط راهداران امدادرسانی شدند.

۶۰ خودرو گرفتار در برف فارس امدادرسانی شدند

حمید احمدی با اشاره به اینکه در روز گذشته 17 شهرستان فارس دارای بارش باران و چهار شهرستان دارای بارش برف و باران بوده‌اند، اظهار داشت: روز گذشته 60 خودرو گرفتار در برف توسط راهداران فارس امدادرسانی شدند.

وی با بیان اینکه در روز گذشته در مجموع 248 راهدار با کمک 186 دستگاه خودرو سبک، نمیه سنگین و سنگین ه ایمن‌سازی جاده‌ها و امدادرسانی به مسافران مشغول بوده‌اند، افزود: 325 کیلومتر باند توسط نیروهای راهداری فارس برف‌روبی شدند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس تصریح کرد: در مجموع 363 تن شن و نمک برای ایمن‌سازی جاده‌ها در محورهای مواصلاتی مصرف شد که 59 تن آن نمک بوده است و علاوه بر این 80 لیتر محلول یخ‌زدا نیز در محورهایی که به دلیل سرمای هوا یخبندان بوده مصرف شده است.

وی افزود: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر به ‌استثنای محور ارسنجان _ مرودشت (حدفاصل روستای علی‌آباد ملک) که به دلیل عملیات ایمن‌سازی با محدودیت عبور و مرور روبه‌رو است مابقی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها