یک برد و یک تساوی حاصل کار شیرازی‌ها در لیگ دسته اول

در هفته دهم لیگ دسته اول تیم فجر شهید سپاسی مقابل مس رفسنجان به تساوی رسید و تیم قشقایی شیراز تیم اکسین البرز را از پیش رو برداشت.

یک برد و یک تساوی حاصل کار شیرازی‌ها در لیگ دسته اول

در چارچوب هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال تیم فجر شهید سپاسی در دیدار خانگی در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف تیم مس رفسنجان رفت. دیدار این دو تیم با تساوی یک بر یک پایان یافت.

تیم مس رفسنجان در همان ابتدای دیدار از روی نقطه پنالتی توسط احد حیات‌منش به گل برتری دست یافت. تیم فجر نیز در همان نیمه نخست در دقیقه 37 توسط اسماعیل بابایی گل تساوی را به ثمر رساند.

تیم فجر با این تساوی 7 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول قرار گرفت. تیم مس رفسنجان نیز با 7 امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوازدهم جای گرفت.

در دیگر دیدار این هفته تیم قشقایی شیراز در دیداری خارج از خانه به مصاف اکسین البرز رفت. دیدار این دو تیم به نتیجه 2 بر یک به نفع تیم قشقایی پایان یافت.

مهدی مهری در دقیقه 33 اولین گل این دیدار را وارد دروازه اکسین البرز کرد تا نیمه نخست با برد تیم میهمان پایان یابد. در دقیقه 73 بازی شاهین شفیعی گل خورده را جبران کرد اما تیم قشقایی در دقیقه 89 گل برتری خود را توسط حسین صادقی به ثمر رساند.

تیم قشقایی با این برد 15 امتیازی شد و در رده ششم جدول قرار گرفت. تیم اکسین البرز نیز با 12 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها