ساره جوانمردی در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا مدال طلا کسب کرد

ساره جوانمردی در دومین روز از مسابقات پارا آسیایی جاکارتا در تیراندازی ماده ۵۰متر میکس به مدال طلا رسید.

ساره جوانمردی در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا مدال طلا کسب کرد

در ادامه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا امروز ساره جوانمردی، عالیه محمودی کردخیلی، مجید فلاح اردشیر و سمیرا ارم در تیراندازی دسته 50 متر میکس وارد رقابت‌ها شدند که نمایندگانی از کشورهای چین، هند، ازبکستان، کره جنوبی، تایلند، مغولستان و اندونزی نیز روی خط آتش حضور داشتند.

در پایان دور مقدماتی و از جمع 19 ورزشکار، سمیرا ارم و ساره جوانمردی توانستند جواز صعود به فینال این رقابت‌ها را کسب کنند. فلاح اردشیر و عالیه محمودی نیز حذف‌شده‌های کشورمان در این بخش بودند.

در فینال تیراندازی ماده 50 متر میکس ساره جوانمردی و سمیرا ارم روی خط آتش ایستادند تا با نمایندگانی از ژاپن، کره جنوبی، چین، هند و ازبکستان به رقابت بپردازند.

در این رقابت نفس‌گیر که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان نیز با حضور در مجموعه تیراندازی سانایان شاهد تلاش دو تیراندازمان بود، جوانمردی توانست با عبور از همه رقبای خود به قهرمانی برسد و صاحب گردن‌آویز طلا شود.

دو ورزشکار از هند، صاحب گردن‌آویز نقره و برنز شدند و سمیرا ارم دیگر دختر شیرازی حاضر در مسابقات در جایگاه ششم این رقابت ایستاد.

ساره جوانمردی پس از کسب مدال طلا در مسابقات تپانچه پنجاه متر پاراآسیایی جاکارتا گفت: در گذشته کشورهای شرقی در تیراندازی صاحب سبک بودند و قدرت اول محسوب می‌شدند اما ما با تلاش به آنها رسیدیم.

وی درباره کسب مدال طلا اظهار داشت: با دعای مردم این مدال را گرفتم و آن را به همسرم تقدیم می‌کنم.

جوانمردی خاطرنشان کرد: من تمرینات زیادی نداشتم و قبل از بازی‌ها در اردوهای غیرمتمرکز کار می‌کردم، خیلی‌ها منتظر بودند ببینند من چه نتیجه‌ای می‌گیرم، تنها بعد از 6 جلسه تمرین این مدال را کسب کردم و به همین خاطر برای خودم خیلی لذت‌بخش بود.

جوانمردی در پایان گفت: اگر مردم دعا کنند یک مدال دیگر هم خواهم گرفت و به مردم ایران تقدیم خواهم کرد.

ساره جوانمردی در دور قبل این مسابقات در سال 2014 به دو مدال طلا رسیده بود.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها