مصاف دشوار زردپوشان مقابل نماینده مازندران

فجر سپاسی برای رهایی از بحران ، نیازمند کسب ۳ امتیاز دیدار با خونه به خونه مازندران است .

مصاف دشوار زردپوشان مقابل نماینده مازندران

در هفته سوم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور فجر شهید سپاسی شیراز ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز شنبه سوم شهریورماه رودرروی خونه به خونه مازندران قرار می‌گیرد.

با اعلام سازمان لیگ دیدار دو تیم خونه به خونه و فجرسپاسی در ورزشگاه ۵ هزار نفری شهدای سیمرغ کیاکلا برگزار خواهد شد.

زردپوشان که امسال با هدایت مجید صالح در لیگ دستت یک فوتبال حضور دارند هنوز به شرایط آرمانی خود نرسیده اند و پس از گذشته ۲ هفته از شروع رقابت‌ها با یک شکست، یک تساوی و تنها یک امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارند.

حریف این هفته فجری‌ها خونه به خونه مازندران است، تیمی که ابتدا قرار نبود در لیگ دسته یک حضور یابد، ولی با اصرار مسئولان استانی و طرفداران این امر حاصل شد، هرچند با ۲ شکست متوالی مقابل تیم‌های ملوان بندرانزلی و سیاه جامگان مشهد، در انتهای جدول جای گرفته است.

مجید صالح سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز در آستانه دیدار با خونه به خونه مازندران بیان کرد: تمرینات مناسبی را در طول هفته پشت سرگذاشتیم، اما بازی‌های لیگ یک همیشه سخت بوده و هیچ بازی راحتی در پیش نداریم.

وی گفت: تیم خونه به خونه از کادر فنی خوبی تشکیل داده هرچند دیر بسته شده، ولی در بازی هفته دوم مقابل سیاه جامگان نمایش خوبی داشت و نشان داد تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

سرمربی فجر اضافه کرد: خوشبختانه محرومی برای مسابقه این هفته نخواهیم داشت، فقط حمید جوکار، سیامک کوهنورد و رامین دهقانی به دلیل مصدومیت جزیی که داشتند همراه ما نخواهند بود.

فجر سپاسی شیراز در تقابل‌های گذشته با خونه به خونه مازندران موفق شده ۴ پیروزی به نام خود ثبت کند و ۲ بازی دیگر دو تیم هم با تساوی به پایان رسیده است.

نماینده فارس در هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور کاری از پیش نبرد و مقابل آلومینیوم اراک به کسب نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها