۲ نماینده از استان فارس به مسابقات جوجیستو جاکارتا اعزام شدند

دبیر هیئت جودو شهرستان شیراز گفت: حبیب رنجبر در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده جهرمی استان فارس و مهران ستار نیز در وزن ۵۶- کیلوگرم نماینده شیرازی و تیم ملی در این رویداد بزرگ هستند.

۲ نماینده از استان فارس به مسابقات جوجیستو جاکارتا اعزام شدند

محمد امین رفیعی با اشاره به اینکه استان فارس 2 سهمیه در مسابقات جوجیستو بازی‌های آسیایی دارد اظهار داشت: حبیب رنجبر در وزن 85- کیلوگرم نماینده جهرمی استان فارس و مهران ستار نیز در وزن 56- کیلوگرم نماینده شیرازی و تیم ملی در این رویداد بزرگ هستند.

وی با بیان اینکه رشته جوجیتسو از رشته‌های مدال‌آور است، گفت: با توجه به سیاست‌های فدراسیون جودو و کمیته ملی المپیک جوجیتسو در بازی‌های آسیایی سهمیه‌های بیشتری نسبت به جودو دارد که شامل 8 سهمیه آقایان و 4 سهمیه بانوان دارد و این انتخاب به دلیل شانس بالای کسب مدال در جوجیتسو است.

رفیعی افزود: با انتقال جوجیتسو از فدراسیون ورزش‌های رزمی به فدراسیون جودو شرایط این رشته بهتر شده و اردوهای منظمی برای ورزشکاران این رشته در نظر گرفته شد.

دبیر هیئت جودو شهرستان شیراز با اشاره به 2 سهمیه‌ای بودن استان فارس در این رشته در این دوره از مسابقات بیان کرد:پایگاه قهرمانی استان فارس بستر فوق العاده‌ای برای این رشته و فعالیت در آن دارد.



منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها