علاج مشکلات معیشتی مردم با انتخاب اصلح امکان پذیر است

امام جمعه شهرستان کوار گفت : علاج مشکلات و دشواری های اقتصادی و معیشتی فقط با انتخاب فرد اصلح برای سکانداری کشور در قوه مجریه امکان پذیر است.

علاج مشکلات معیشتی مردم با انتخاب اصلح امکان پذیر است

حجت الاسلام مجید گشول اظهار داشت: انتخابات بعنوان سرمایه عمومی باعث امنیت و اعتماد عمومی در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخاب اصلح باعث تحول بخشی در عرصه مدیریت کشور می‌شود، خاطرنشان ساخت: باید با مشارکت حداکثری زمینه عزت بین المللی و نشاط و امید آفرینی در کشور فراهم شود.

خطیب جمعه شهرستان کوار با تاکید بر اینکه انتخابات سرنوشت ساز و تحول زا است، ابراز کرد: علاج مشکلات و دشواری‌های اقتصادی و معیشتی فقط با انتخاب فرد اصلح برای سکانداری کشور در قوه مجریه امکان پذیر است.

وی اجرای عدالت و مبارزه قاطع با مفاسد را در گروی انتخاب فرد اصلح دانست و بیان کرد: هر رأی سرنوشت ساز و دارای دامنه‌ی تأثیر بلند مدت در تاریخ کشور است.

حجت الاسلام گشول تاکید کرد: رئیس جمهور آینده کشور با به کارگیری جوانان نخبه و کارآمد به دنبال تحول گرایی و جوان گرایی باشد.

او با بیان اینکه هر رأی می‌تواند مایه‌ی تغییر در رویکرد قوه مجریه و سامان بخشی مدیریت کشور شود، تصریح کرد: هر رأی می‌تواند بر مدیریت منطقه غرب آسیا و تداوم گفتمان عزت بخش مقاومت اثر بگذارد و ابعاد منطقه‌ای، فرا منطقه‌ای و جهانی پیدا کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوار متذکر شد: یک انتخاب درست، ابعاد فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی فراگیر و کلان پیدا می‌کند.

منبع: مهر

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سامان
    0

    اگر اصلح باشد که آنها را انتخاب کنیم ..در 42 سال است اصلح انتخاب می کنیم .ولی هیچ کدام معیشت مردم به غیر از خاتمی درست نکردند

    نظرات شما -
    • مهسا داودی
      0

      آفرین برشما، جانا سخن از زبان ما میگوییی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها