مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس:

مجور فروش ۴۰۰ میلیارد تومان اموال مازاد دولت در استان فارس صادر شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس از صدور مجوز فروش ۴۷ فقره اموال مازاد دولت به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان در این استان خبر داد.

مجور فروش ۴۰۰ میلیارد تومان اموال مازاد دولت در استان فارس صادر شد

بابک دایی با بیان اینکه در زمینه مولدسازی یا فروش اموال مازاد دولت تاکنون 175 فقره ملک مازاد به ارزش 760 میلیارد تومان در کارگروه استانی شناسایی شده است، اظهار داشت: از این 175 فقره ملک 125 فقره به ارزش 707 میلیارد تومان در کارگروه استانی نهایی شده و به وزارت‌ اقتصاد و دارایی ارسال شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس افزود: از بین 125 فقره ملکی که به وزارت ارسال شده 47 فقره به ارزش 400 میلیارد تومان تایید شده که باید آگهی مزایده آنها منتشر شود.

وی با بیان اینکه اموال و دارایی‌های مازاد دولت برای دو هدف "مولدسازی" و درصورت عدم ‌امکان مولدسازی برای "فروش" شناسایی می‌شوند، گفت: دستگاه‌های اجرایی با مولدسازی و فروش اموال می‌توانند مطالبات و پاداش خدمت بازنشستگان خود را پرداخت کنند یا از این اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها بهره ببرند.

دایی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که کلیه اموال و دارایی‌های غیرمنقول خود را در سامانه سادا ثبت‌ کنند و تاکنون در استان فارس 14 هزار و 523 فقره ملک و املاک با کاربری‌های مختلف در این سامانه ثبت شده است.

وی همچنین در مورد تحقق درآمدهای استان فارس در 10 ماه گذشته گفت: درآمدهای عمومی استان فارس در 10 ماهه گذشته 101 درصد تحقق داشته است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها