ایمنی در تمام خطوط ریلی فارس برقرار است

مدیر روابط عمومی اداره کل راه آهن فارس در واکنش به انتشار تصویری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ریزش یک پل در خط ریلی شیراز-مرودشت، اعلام کرد که این تصویر مربوط به هیچ یک از نواحی استحفاظی راه آهن این استان نیست.

ایمنی در تمام خطوط ریلی فارس برقرار است

ایوب عزیزی در خصوص انتشار تصویری از ریزش یک پل خط آهن و انتساب آن به محدوده شیراز- مرودشت، گفت: چنین پلی در هیچ از خطوط راه آهن فارس وجود ندارد و تمام پل‌های ریلی استان دارای حفاظ است.

او خاطرنشان کرد: ماهیانه اعضای کمیسیون سوانح اداره‌کل راه آهن فارس تمام خطوط ریلی، آبراهه‌ها، تونل‌ها و ...را از شیراز تا اصفهان مورد بررسی قرار می‌دهند که خوشبختانه تاکنون موردی گزارش نشده است.

عزیزی با تاکید بر اینکه امکان ندارد که پلی دچار حادثه شود و ماموران ما متوجه نشوند، گفت: ماموران ما معمولا در ١٠ تا ١٥ کیلومتری خطوط مستقر هستند و به صورت پیاده هر روز مسیر را کنترل می‌کنند و در صورتی که خطری وجود داشته باشند سریعا به مسئولان کنترل نواحی اطلاع می‌دهند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه آهن فارس خاطرنشان کرد: چنین موردی وجود ندارد که قطار روی پلی که در حال شکستن است و به سمت پایین هدایت شود، حرکت کند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها