افتتاح و کلنگ زنی ٧ طرح صنعتی در آباده

همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور استاندار فارس آیین افتتاح و کلنگ زنی ۷طرح صنعتی در شهرک صنعتی آباده با سرمایه گذاری ۹۲۶ میلیارد ریالی برگزار شد.

افتتاح و کلنگ زنی ٧ طرح صنعتی در آباده

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس دوشنبه سوم شهریور در آیین افتتاحیه و کلنگ زنی هفت طرح در آباده، گفت: امروز چهار واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان آباده افتتاح می‌شود.

احد فتوحی افزود: واحد تاسیسات برق صنعتی آباده با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۰ نفر در زمینه تولید انواع تیر گرد سیمانی، شرکت رهاورد آویزه پارس با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۲ نفر در زمینه تولید انواع فیلتر خودرو، واحد تولید آلات موسیقی با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰نفر و واحد تولید سبد با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال و اشتغال پنج نفر ،مجموعه های تولیدی هستند که که امروز به بهره برداری رسید.

او گفت: علاوه بر طرح‌های افتتاح شده، عملیات اجرایی سه واحد صنعتی شامل مجموعه تولید کاغذ فلوتینگ با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۶۰ نفر، واحد تولیداسکلت فلزی با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۰ نفر و نیز واحد تولید جعبه کارتن با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۲ نفر نیز آغاز شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی آباده بزرگترین شهرک صنعتی شمال فارس و در شمار مهمترین شهرک‌های صنعتی بزرگ استان محسوب می‌شود، گفت: این شهرک صنعتی با ۲۱۱ هکتار مساحت، دارای تمام امکانات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز ومخابرات است و تاکنون ۹۹ قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان ،منعقد که از این تعداد ۶۱ واحد صنعتی و تولیدی با اشتغال ۸۱۲ نفر به مرحله تولید و بهره‌برداری رسیده‌اند.

فتوحی افزود: این شهرک صنعتی ظرفیت استقرار ۷۴۰ واحد صنعتی با پیش‌بینی اشتغال ۳۸۰۰ نفر را دارد و با توجه به افزایش استقبال سرمایه‌گذاران تا دو سال آینده به یکی از مهمترین قطب‌های صنعتی شمال استان تبدیل می‌شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها