امام جمعه بندرعباس:

خروج ترامپ از برجام چیزی جز جنون و دیوانگی نیست

امام جمعه بندرعباس گفت: رییس جمهور آمریکا سند بین المللی را که خودشان امضا کرده اند را رد کرده و قبول ندارد، این گونه رفتار وی چیزی جز جنون و دیوانگی نیست.

خروج ترامپ از برجام چیزی جز جنون و دیوانگی نیست

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در خطبه های این هفته شهرستان با اشاره به تصمیم سخیفانه رییس جمهور آمریکا اظهارداشت: عالی ترین تعریف از ترامپ این است که بگوییم ترامپ دیوانه است که حتی به فکر کشور آمریکا نیست و این کشور را مفتضح کرده است.

وی افزود: رییس جمهور آمریکا سند بین المللی را که خودشان امضا کرده اند را رد کرده و قبول ندارد، این گونه رفتار وی چیزی جز جنون و دیوانگی نیست.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: باید قدردان رهنمودها و تیزبینی های مقام معظم رهبری باشیم، ایشان در تمامی زمان ها با بصیرت بخشی به مردم و مسوولان، نظام و دین را از توطئه های دشمنان نجات داد ه اند.

آیت الله نعیم آبادی بیان داشت: دشمن از قشر روحانیت ضربه خورده است به همین دلیل درصدد خدشه دار کردن جایگاه روحانیت برآمده و بر علیه این جایگاه توطئه کرده و با افترا و تهمت، جایگاه روحانیت را در جامعه تضعیف کرده است.

وی در ادامه افزود: در هر نقطه از کشور، با توطئه و نقشه های شوم دشمن، جایگاه ائمه جمعه تضعیف شده است، خدشه دار کردن جایگاه علما و روحانیون از نقشه های دشمنان دین و نظام است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه برخی سوال می پرسند که خمس کجا هزینه می شود تصریح کرد: خمس در دست فقیه عادل است و در راستای دفاع، تقویت و ترویج دین و ماندگاری تشیع هزینه می شود.

آیت الله نعیم آبادی در ادامه بیان داشت: مومنان نباید اجازه دهند که تبلیغات سوء دشمن درخصوص خمس و موارد مصرف آن در آنان اثر نکند چراکه دشمن از روحانیون آسیب دیده و برای جبران این ضربات به خدشه دار کردن خمس و دیگر عقاید دینی روی آورده است.

وی بیان کرد: در دین مبین اسلام دو عنوان محتوا و واژه داریم، مادامی که فقیه عادل در رأس حکومت است ، حکومتی اسلامی برقرار خواهد بود، فقیه عادل در چگونگی برقراری عدالت در جامعه نقش اصلی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه با بیان اینکه تفکیک قوا به نفع عدالت جامعه است ابرازداشت: دراین صورت عدالت بهتر محقق می شود، اگر روزی تشخیص دهند که جمهوریت به نفع مملکت نیست باید مردم مجلس را انتخاب کند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی برخلاف اسلام نیست و انتخاب راه اجرای عدالت به دست فقیه عادل است.

گفتتی است، نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه، در تظاهراتی ضداستکباری، شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود را سردادند و انزجار و نفرت خود را از تصمیم نابخردانه ترامپ رییس جمهور آمریکا نشان دادند.

منبع:فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها