پردانلودترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴ در فروشگاه پلی‌استیشن در ماه آوریل مشخص شد

شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های فروشگاه پلی‌استیشن (Playstation Store) در ماه آوریل را منتشر کرده است.

پردانلودترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴ در فروشگاه پلی‌استیشن در ماه آوریل مشخص شد

آوریل ماه شلوغی برای کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ سونی بود. از موتورسواری در دنیای پسا-آخرالزمانیِ Days Gone گرفته تا صدمه دیدن جانی کیج در Mortal Kombat 11 و مقابله با دسته‌های پرتعداد زامبی‌ها در بازی World War Z باعث شده است تا دارندگان پلی‌استیشن ۴، حسابی مشغول باشند. به تازگی، شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های فروشگاه پلی‌استیشن (Playstation Store) در ماه آوریل را منتشر کرده است.

در ماه آوریل، جدیدترین ساخته استودیوی ندررلم (NetherRealm Studios) و آخرین نسخه از سری محبوب، قدیمی و مبارزه‌ای Mortal Kombat یعنی عنوان Mortal Kombat 11، در جایگاه نخست فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن در این ماه قرار گرفته است. پشت سر این بازی نیز شاهد ساخته جدید استودیوی سونی بند (Bend Studio)، یعنی عنوان Days Gone هستیم. بازی‌های World War Z، Borderlands: Game of the Year Edition و MLB The Show 19 نیز در جایگاه‌های بعدی این فهرست قرار گرفته‌اند. در عین حال، بازی Beat Saber بار دیگر موفق شده تا در جایگاه نخست پردانلودترین بازی‌های هدست پلی‌استیشن وی‌آر قرار گیرد و Apex Legends نیز جایگاه نخست بخش بازی‌های رایگان (Free to Play) را به تصاحب خود در آورده است.

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن وی‌آر و عناوین رایگان در فروشگاه پلی‌استیشن در ماه آوریل، به شرح زیر است. لازم به ذکر است که در این فهرست‌ها، تنها فروش بازی‌ها در آمریکای شمالی لحاظ شده است.

پلی‌استیشن ۴:
Mortal Kombat 11
Days Gone
World War Z
Borderlands: Game of the Year Edition
MLB The Show 19
Minecraft: PlayStation 4 Edition
Borderlands: The Handsome Collection
Call of Duty: Black Ops 4
Tom Clancy's The Division 2
Sekiro Shadows Die Twice


پلی‌استیشن وی‌آر:
Beat Saber
Job Simulator
Superhot VR
Creed: Rise to Glory
Gun Club VR
Angry Birds VR: Isle of Pigs
Killing Floor: Incursion
Drunkn Bar Fight
Borderlands 2 VR
Rick and Morty: Virtual Rick-ality


بازی‌های رایگان:
Apex Legends
Fortnite
World of Warships: Legends
Brawlhalla
Warface
Realm Royale
Pro Evolution Soccer 2019 Lite
H1Z1: Battle Royale
Dead or Alive 6: Core Fighters
DC Universe Online
نظر شما در خصوص این سه فهرست چیست؟ آیا جایگاه بازی‌های برتر و پرفروش کنسول پلی‌استیشن ۴ را مناسب آن‌ها می‌دانید؟ لطفاً نظر خود را با ما و دیگر کاربران گیمفا به اشتراک بگذارید.

منبع: گیمفا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها