مشاهدات عجیب مردی درباره خروج روح از بدن

یک دانشمند با دوربینی ویژه لحظه خروج تدریجی روح از بدن در هنگام مرگ را به تصویر کشاند و نتیجه تحقیقش را رسانه‌ای کرد.

مشاهدات عجیب مردی درباره خروج روح از بدن

«کنستانتین کورتکوف» دانشمند روسی می‌گوید که روح ابتدا از ناف و سر جسم را ترک می‌کند و آخرین اعضایی که روح از آن‌ها خارج می‌شود ران و قلب هستند قبل از آنکه به جهان لامتناهی منتقل شود.

وی همچنین به این نتیجه رسید که روح افرادی که به صورت خشونت آمیز و یا غیرمنتظره می‌میرند، در حالتی از آشفتگی و سردرگمی بسر می‌برند.

تکنولوژی که کوروتکوف دانشمند روسی آن را توسعه داده است، به عنوان یک تکنولوژی پزشکی توسط وزارت بهداشت روسیه ثبت شده و تاکنون توسط بیش از ۳۰۰ پزشک در جهان برای درمان فشار‌های روحی و تشخصی پیشرفت برخی بیماری‌ها مانند سرطان استفاده شده است. کورتکوف می‌گوید که این تکنولوژی در به تصویر کشیدن انرژی می‌تواند در کشف انواع اختلالات جسمی و نیز تشخیص سریع این اختلالات و توانایی‌های عقلی یک فرد نیز استفاده شود.

کنستانتین کورتکوف بیش از ۲۰۰ مقاله در مجلات فیزیک و زیست شناسی به رشته تحریر درآورده است و ۱۷ گواهی ثبت اختراعات بیوفیزیکی است. او از بیش از ۳۰ سال پیش تاکنون به عنوان یک پژوهشگر فعالیت می‌کند و در باره هر انچه که مربوط به فکر و روح است، تحقیق می‌کند و در بیش از ۴۳ کشور در جهان جلسات درس و دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها