قابلیتی جالب در عنوان Ghost Recon +فیلم

شرکت یوبیسافت وبسایتی از شرکت مجازی Skell Technology در بازی Ghost Recon: Wildlands را در دسترس کاربران قرار داد.

قابلیتی جالب در عنوان Ghost Recon +فیلم

شرکت یوبیسافت یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی است. این شرکت عناوینی بسیار پرطرفداری مثل اساسینز کرید و فارکرای را ساخت که در حال حاضر پرطرفداردترین محصولات شرکت یوبیسافت هستند. این شرکت در سال ۲۰۰۰ عنوان گوست ریکان را روانه بازار کرد که توانست در همان ابتدای عرضه نظر بسیاری از گیمر‌ها را جلب خود کند. این عنوان در سبک اکشن و جهان باز ساخته شده است که در آن کاربر می‌تواند به صورت تک نفره و یا به همراه تیم خود مراحل بازی را طی کند. در آخرین نسخه از سری گوست ریکان که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد شرکت یوبیسافت تمام توانش را روی گرافیک این عنوان گذاشت و توانست این بازی را با بالاترین جزئیات و دقت بسازد.

هر ساله در نمایشگاه E3، شرکت‌های بزرگ به معرفی محصولات جدید خود می‌پردازند. در این نمایشگاه، هر شرکت در تاریخی معین محصولات در حال ساخت و یا ساخته شده خود را به نمایش می‌گذارد و تاریخ تقریبی عرضه عناوین خود را نیز اعلام می‌کند. به نظر می‌رسد شرکت یوبیسافت قصد دارد مانند سال‌های گذشته اطلاعات و یا تریلر‌های جدیدی از عناوین در حال ساخت خود به نمایش بگذارد. در سال گذشته شاهد معرفی دو عنوان Assassin's Creed Odyssey و The Division 2 توسط شرکت یوبیسافت و در نمایشگاه E3 بودیم.

اما به تازگی شرکت یوبیسافت وب سایتی با نام Skell Technology راه اندازی کرده است که این نام در عنوان Ghost Recon Wildlands بسیار استفاده شده بود. Ghost Recon Wildlands نام شرکتی در عنوان مذکور بود و از آنجایی که یوبیسافت دست به راه اندازی وب سایت برای آن کرده است، به نظر می‌رسد قصد معرفی نسخه‌ای جدید از سری Ghost Recon را داشته باشد.

همزمان با افتتاح این وب سایت، تریلری هم از شرکت تخیلی Skell Technology منتشر شده که درآن تکنولوژی‌های جدید این شرکت، به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر این در وب سایت شرکت مذکور شاهد یک تاریخ بودیم که احتمالا عنوان گوست ریکان در آن تاریخ معرفی شود. تاریخ اعلام شده برای این عنوان، ساعت ۱۱ شب ۱۹ اردیبهشت است. اما به طور دقیق نمی‌توان گفت این تاریخ برای عرضه عنوان مذکور اعلام شده است و باید تا زمان اعلام شده صبر کرد.

در ادامه تریلر منتشر شده از وب سایت Skell Technology را مشاهده کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها