زیباترین دختر دنیا کیست؟

ما در این مطلب قصد داریم شما رو با زیباترین دختر دنیا به نام تایلن بلندو (Thylane Blondeau) آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

زیباترین دختر دنیا کیست؟

حتما تا حالا مطالب زیادی در رابطه با زیباترین دختر دنیا خوندید و با این زنان و دختران زیبا که معمولا از بین سلبریتی ها معروف انتخاب شده اند، آشنا شده اید. تایلین بلوندو دختر زیبا و چشم آبی اهل فرانسه در 5 آوریل سال 2001 میلادی به دنیا آمده است. این دختر زیبا و جذاب از سنین کودکی و زمانی که تنها 4 سال داشت، وارد دنیای مدلینگ کودکان شد و از همان زمان به یک چهره جهانی و جذاب تبدیل شده است!

او با چشم های آبی و موهای قهوه ای به عنوان زیباترین دختر نوجوان دنیا شناخته شده و مورد توجه بسیاری از مجلات و برندهای معروف قرار گرفته است. تایلین بلندو دختر یکی از فوتبالیست های معروف به نام پاتریک بلوندو هست و مادر او با نام ورونیکا لوبری یکی از مجری های معروف در شبکه های تلویزیونی فرانسه هست و شاید به همین دلیل بود که تصاویر او خیل زود وارد رسانه ها و شبکه های مهم اروپایی شد.

او از سال 2017 تا کنون به عنوان سفیر رسمی تبلیغات یک برند آرایشی فرانسوی شناخته شده است و عکس های خیلی زیادی از او برای این برند گرفته شده است.
مجله ووگ فرانسه تاثیر خیلی زیادی در دیده شدن و به شهرت رسیدن او داشت. او اکنون یکی از پرطرفدارترین صفحات اینستاگرام رو با چیزی در حدود 3 میلیون فالوور در اختیار داره و صفحه اینستاگرامی او جز پربیننده ترین صفحات هست.

تایلین در کنار سایر مدلینگ های معروف مثل زندایا، لاکی اسمیت و پرسلی گربر در بسیاری از کت واک های مخصوص برندهای معروف از جمله در کالکشن 2017 برند دولچه و گابانا حضور داشت که با استقبال خیلی زیادی مواجه شد. علاوه بر این حضور او در هفته مد نیویورک و لندن هم خیره کننده بود!

منبع: زیبامون

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها