باغ وحش آهنین انسانی در لهستان!! + تصاویر

اخیرا زمانیکه دو تیم

باغ وحش آهنین انسانی در لهستان!! + تصاویر

از پرطرفدارترین سرگرمی هایی که در تمام کشورها دارای طرفداران متعددی می باشد، می توان به بازی جالب فوتبال اشاره نمود که دارای قوانین خاص خود می باشد و در حین برگزاری این مسابقات باید این قوانین بصورت تمام و کمال اجرا شوند و به مخاطب این بازی ها که در صورت عدم وجود آنها، این بازی ها برگزار نمی شوند باید نهایت احترام صورت گیرد گرچه اکثر آنها ممکن است بی تابی نمایند!


اما اخیرا بازی عجیبی میان دو تیم " Spartakus Daleszyce " و " Hutnik Krakow " در کشور لهستان با بیش از 100 طرفدار برگزار شد که توانست با حواشی بسیار متفاوتی روبرو شود که برای هر یک از ما انسان ها عاملی شوکه کننده می باشد. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی خواهیم گفت.

از اصلی ترین قوانین اجرای بازی فوتبال می توان به جدا کردن تماشاگران اشاره نمود تا در صورت گل زدن و گل خوردن توسط تیمی مقابل، با یکدیگر جر و بحث نکنند که نتیجه آن خشونت و درگیری می باشد! به همین دلیل تماشاگران می بایست از یکدیگر جدا شوند.

اما اخیرا زمانیکه دو تیم دسته سوم فوتبال لهستان با نام های " Spartakus Daleszyce " و " Hutnik Krakow " برگزار شد، تماشاگران برای مشاهده بازیف در یک قفس آهنین جای داده شدند و آن هم بصورت ترکیبی با یکدیگر!

از این رو به تماشاگران این بازی نهایت بی احترامی صورت گرفت که اکثر کاربران مجازی این نوع برخورد را باغ وحش انسانی دانستند که توسط این دو تیم صورت گرفت و تصاویر این بازی با بازدید فراوانی و بسیار ویروسی در صفحات مجازی منتشر شد و توانست به شدت با واکنش های متعددی روبرو شود.

با این وجود این تصاویر در روزنامه ورزشی این کشور منتشر شد و آنها خواستار پیگیری این جرم از طریق مسئولین بودند و این نوع رفتار را بسیار زشت و ناپسند دانستند که بعد از قرار گرفتن انسان ها در قفس، درب قفس آهنین را قفل می کردند.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها