قیمت عجیب نسخه کلکسیونی Mortal Kombat 11

به نظر می رسد که افزایش قیمت نسخه‌های کلکسیونی بازی‌ها از کنترل خارج شده است و نسخه کالکتور ادیشن این بازی را دیده‌اید که یک ماسک غول‌پیکر از کاراکتر Scorpion را درون خود جای داده است.

قیمت عجیب نسخه کلکسیونی Mortal Kombat 11

اگر مراسم رونمایی از بازی مورتال کمبت ۱۱ را در روزهای گذشته تماشا کرده باشید، نسخه کالکتور ادیشن این بازی را دیده‌اید که یک ماسک غول‌پیکر از کاراکتر Scorpion را درون خود جای داده است. البته قیمت این پکیج در آن زمان اعلام نشد, اما فروشگاه گیم استاپ به تازگی آن را بر روی سایت خود لیست کرده است و قیمت ۲۹۹ دلاری آن، تقریبا با قیمت یک کنسول نو برابری می کند! این نسخه، Kollector's Edition نامیده می‌شود. طبق یک رسمی قدیمی در سری مورتال کامبت، به جای حرف C، از حرف K در نام‌گذاری‌ها استفاده می‌شود.

نسخه پریمیوم ادیشن بازی مورتال کمبت 11 که کد دانلود بازی و یک جعبه فلزی در آن قرار دارد، در با قیمت ۹۹ دلار به فروش می رسد. اما نسخه کالکتور ادیشن که ۲۹۹ دلار دارد، جعبه فلزی و کد دانلود بازی را دارد و تنها یک مگنت و ماسکی که اعلام کردیم، به همراه یک جعبه، محتویات اضافه‌ی آن را تشکیل می‌دهند. بنابراین قیمت‌گذاری این پکیج کمی عجیب به نظر می‌رسد و تشخیص آن سخت است که بدانیم ارزش قیمت ۲۹۹ دلار ایران را دارد یا نه. البته این اولین بار نیست که نسخه کالکتور یک بازی بیش از حد انتظار قیمت‌گذاری شده است؛ کپکام بازی Marvel vs Capcom: Infinite را با یک نسخه کالکتور ادیشن عرضه کرد که ۲۰۰ دلار قیمت داشت. در آن زمان این قیمت کمی عجیب و بالا به نظر می‌رسید، اما وجود ۴ مجسمه کلکسیونی و یک ست از سنگ های اینفینتی، ارزش آن را بالاتر برد.

منبع: گجت نیوز

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها