زرنگ بازی دکتر جراح برای مخفی کردن مرگ همسرش! + عکس

یک پزشک جراح پس از کشتن همسرش، برای پنهان کردن این قتل اقدام بسیار عجیبی انجام داده است.

زرنگ بازی دکتر جراح برای مخفی کردن مرگ همسرش! + عکس

خبری عجیب با جزئیاتی عجیب تر در ایندین تایمز و میرر منتشر شد و طبق آن زنی که ماهها پیش جان خود را از دست داده بود مدام فیس بوکش را به روز می کرد !! همین مقدمه کافی بود تا توجه کاربران برای اطلاع از ماجرا جلب شود ؛ ماجرای عجیبی که جزئیات بیشترش را در این بخش خواهید خواند.


مردی ، همسر سابق خود را از صخره ها پرتاب کرد و مدام فیس بوک او را، تا چندین ماه بروز رسانی کرد، تا وانمود کند که زنده است" دکتر "پراتاپ" از هند، ادعا میکند که این فعالیت در فیس بوک همسرش، برای پوشاندن و پنهان کردن قتل وی می باشد ؛ این اصل ماجرای خبر جنجالی بود که دست پزشک جراح را رو کرد.

پلیس هند می گوید یک پزشک جراح، همسر سابق خود را از صخره ها پرت کرد و تا هفت ماه بعد، رسانه های اجتماعی او را به یک شیوه پیچیده برای جلوگیری از سوء ظن قتل به روز می کرد و سرانجام بعد از ماه ها دستگیر شده است. او در ماه ژوئن مدت کوتاهی پس از بازنشستگی اش، گم شد که در ابتدا شوهر دوم او یک مظنون بود، اما پلیس در گورخپور هند، روز جمعه، سینگ و دو همدست او، کومار و نیشاد را بازداشت کردند.

پلیس می گوید سینگ به طور مرتب فیس بوک خانم "سیواستاروا" را در گوشی موبایل خود، به مدت چند ماه از زمانی که سعی داشت پلیس ها را گمراه کند، تغییر داد اما تلفن همراه او در ماه اکتبر یافت شد و این باعث شد دکتر سینگ یک مظنون اصلی باشد با این حال، حتی پس از کشتن همسر سابق، آنها از طریق تلفن همراه خود به حفظ حساب رسانه های اجتماعی اش ادامه دادند. خانواده خانم "سیواستاروا" تقاضای پیگیری برای اطلاعات بیشتر کرده اند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها