عجیب ترین جنازه ها +عکس

بعد از مرگ چه بر سر جنازه ها می آید تا به حال به این فکر کرده اید که مردم هر کشوری چگونه با جنازه ی مردگان خود برخورد میکنند. در اینجا به تعاملات عجیب چند کشور با جنازه مردگانشان می پردازیم.

عجیب ترین جنازه ها +عکس

بعد از مرگ چه بر سر جنازه ها می آید تا به حال به این فکر کرده اید که مردم هر کشوری چگونه با جنازه ی مردگان خود برخورد میکنند. در اینجا به برخی تعاملات مردم با جنازه ها در کشور های مختلف می پردازیم که برخی از آن ها منسوخ شده و برخی هنوز رایج می باشد.

جنازه ها در استرالیا
بخشی از بومیان استرالیا در زمان های دور، جنازه مردگان خود را در بالای درخت می بستند تا پرندگان شکارچی بتوانند از آنها تغذیه کنند.

مردگان صدقه ی پرندگان!


تبت
مردمان تبت جنازه مردگان خود را به عنوان صدقه برای پرندگان عرضه می کنند. آنها جنازه مردگان خود را تکه تکه می کنند و سپس در مناطق مرتفع مانند قله کوه ها یا تپه های بلند قرار می دهند تا پرندگان و حیوانات شکارچی سراغ این جنازه ها بیایند.

زردشتی های زمان قدیم


برج های خاموش
زدشتی ها در سال های دور جنازه ها را در مکانی با عنوان برج های خاموش که حفره های دایره ای شکل هستند قرار می دادند تا پرندگان شکارچی آنها را بخورند. سپس استخوان ها را به درون دخمه می انداختند.


وایکینگ ها بعداز مردن
دانمارک
ساکنان قدیمی دانمارک یا همان وایکینگ ها ، جنازه های مردگان خود را در کنار وسایل شخصی آنها درون کشتی های بادبانی قرار می دادند و سپس کشتی ها را وسط دریا برده و آنها را آتش می زدند.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها