نقدها و نمرات اولیه‌ی بازی The Quiet Man

جدیدترین اثر شرکت اسکوئر انیکس با نام The Quiet Man به تازگی عرضه شده و هم‌زمان با عرضه‌ی این عنوان، نقدها و نمرات آن نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

نقدها و نمرات اولیه‌ی بازی The Quiet Man

کنفرانس اسکوئر انیکس در E3 2018 از جهاتی بسیار خوب بود اگزچه طی این کنفرانس شاهد نمایش تریلرهای مختلفی از بازی‌های جدید این شرکت بودیم اما یکی از این بازی‌ها و آی‌‌پی جدید شرکت اسکوئر انیکس توجه ما را به خود جلب کرد. آی‌پی جدید شرکت اسکوئر انیکس با تریلر لایو اکشن کوتاهی معرفی شد و The Quiet Man نام داشت. تریلر معرفی این بازی همان ابتدا ما را به این فکر وا داشت که شاید قرار است اسکوئر انیکس بازی مبارزه‌ای جدیدی خلق کند و این بازی هرچه که باشد، احتمالاً تجربه‌ی خوبی خواهد بود. به مرور زمان و پس از انتشار تریلرهای مختلف از بازی The Quiet Man به نظر می‌رسید بازی با آن چیزی که ما در ذهن داشتیم بسیار متفاوت است. با توجه به کارنامه‌ی خوب اسکوئر انیکس، بسیار عجیب است که این شرکت دست به چنین کار عجیبی بزند. The Quiet Man شاید دارای ایده‌های خوبی باشد اما به نظر‌ می‌رسد اسکوئر انیکس کمی شتاب زده عمل کرده و نتوانسته از این ایده‌ها به درستی استفاده کند.

بازی The Quiet Man به تازگی عرضه شده و هم‌زمان با عرضه‌ی این عنوان، نقدها و نمرات اولیه‌ی آن نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت:

Destructoid 4/10

هنگامی که من برای اولین بار تریلر رونمایی بازی Quiet Man را دیدم گمان کردم یک شوخی و یا یک توهم ساده است. اما وقتی آن را در ویکی پدیا دیدم، فهمیدم این واقعا یک بازی است که رسماً معرفی شده و فکر می‌کنم کمی در حق بازی اجحاف کرده‌ام که آن را عجیب و غریب خطاب کردم زیرا چیزی بیشتر از آن است. بازی در مجموع دارای سه ساعت گیم‌پلی واقعا شرم آور است و اگر به دنبال یک فیلم طولانی هستید، شاید Quiet Man از این نظر برای شما مناسب باشد.

Push Square 2/10

چیزی شبیه به The Quiet Man وجود ندارد و البته این موضوع یک دلیل دارد. ترکیب ویدیوهای سینمایی (FMV) و مبارزات بازی بسیار ضعیف از آب در آمده و داستان بازی نیز به قدری ناامید کننده است که به جای پاسخ به سوالات، خود سوالات بیشتری در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. The Quiet Man عجیب‌ترین بازی است که در سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود؛ تا جایی که بررسی دلایل ساخت آن از تجربه‌ی این بازی عجیب و غریب و مُضحک، هیجان انگیز‌تر است.

بازی The Quiet Man هم‌اکنون برای کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: گیم فا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها