سونی لیست کامل بازی‌های کنسول پلی استیشن کلاسیک را منتشر کرد

سونی اخیراً در اقدامی غیر منتظره نسخه بازسازی کنسول نوستالژی پلی استیشن 1 را با اسم پلی استیشن کلاسیک در تاریخ 28 شهریور معرفی کرد.

سونی لیست کامل بازی‌های کنسول پلی استیشن کلاسیک را منتشر کرد

این کنسول نسبت به نسل قبل کوچک تر شده و قرار است با قیمت 99 دلار به همراه 20 بازی عرضه شود. در همین راستا سونی امروز لیست کامل بازی‌های این کنسول را منتشر کرد.

زمانی که سونی متوجه موفقیت نینتندو با عرضه کنسول NES Classic شد، تصمیم گرفت تا نسخه بازسازی شده کنسول نوستالژی پلی استیشن 1 را برای طرفداران قدیمی خود عرضه کند. سایز این کنسول نسبت به نسل قبل خود بسیار کوچک‌تر شده است. علاوه بر این، کنسول پلی استیشن کلاسیک دارای خروجی تصویر HDMI است و می‌توانید آن را به راحتی به صفحه نمایش‌های جدید متصل کنید. در این کنسول خبری از دیسک نیست، بلکه سونی یک حافظه داخلی در این کنسول تعبیه کرده و به صورت پیش فرض 20 بازی ریمستر شده (بازسازی شده) محبوب این کنسول را بر روی آن نصب کرده است.

لیست کامل بازی‌های کنسول پلی استیشن کلاسیک:

Battle Arena Toshinden
Cool Boarders 2
Destruction Derby
Final Fantasy VII
Grand Theft Auto
Intelligent Qube
Jumping Flash
Metal Gear Solid
Mr Driller
Oddworld: Abe's Oddysee
Rayman
Resident Evil Director's Cut
Revelations: Persona
Ridge Racer Type 4
Super Puzzle Fighter II Turbo
Syphon Filter
Tekken 3
Tom Clancy's Rainbow Six
Twisted Metal
Wild Arms

یکی از نکاتی که موفقیت این محصول را با شک و شبهه مواجه می‌کند، تعداد بازی‌های محدود و قیمت نسبتا بالای آن است. هم اکنون با بودجه 100$ دلار می‌توانید در سایت‌های آمازون و EBAY کنسول‌های کار کرده ایکس باکس 360 یا پلی استیشن 3 را تهیه کنید. این روز‌ها اکثر گیمر‌ها به خصوص طرفداران برند پلی استیشن و ایکس باکس، به دنبال بازی‌های مدرن هستند و کمتر به سمت بازی‌های کلاسیک و قدیمی می‌روند. از طرفی این موضوع در مورد طرفداران برند نینتندو برعکس بوده و آن‌ها از بازی‌های کلاسیک و قدیمی به خوبی استقبال می‌کنند.

منبع: شهر سخت افزار

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها