دورهمی هزاران پنگوئن امپراتور در گرجستان + تصاویر

هزاران پنگوئن امپراتور سنگین وزن در جنوب گرجستان در یک گردهمایی دور هم جمع شدند که تصاویر آن ها توسط عکاس ماهر و خوش شانسی ثبت شد.

دورهمی هزاران پنگوئن امپراتور در گرجستان + تصاویر

پنگوئن ها یکی از گونه های پرندگان هستند که از پرواز کردن قاصر هستند و تنها غدایی که آنها علاقمند به خوردن هستند، انواع گوناگون ماهی ها می باشند.از طرفی پنگوئن های امپراتور از دسته پنگوئن هایی هستند که نر و ماده آنها تفاوت آن چنانی ندارند و تنها تفاوت وزنی دارند که نرها به میزان اندکی از ماده ها چاق تر هستند. پنگوئن امپراتور

پنگوئن های امپراطور

جمع شدن پنگوئن های امپراتور در گرجستان

با این وجود روز گذشته تصاویر جالب و دیدنی از کلنی پنگوئن های امپراتور در صفحات مجازی منتشر شد که بازتاب بسیار زیادی داشت.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب خواهیم گفت.

وزن پنگوئن امپراتور

شکار جلسه هزاران پنگوئن امپراتور در یک جا

جمع شدن هزاران پنگوئن امپراتور

پنگوئن های امپراتور تقریبا یکی از سنگین وزن ترین پرنده های جهان با وزن تقریبی 40 کیلوگرم می باشند که هزاران پنگوئن امپراتور روز گذشته در "سینت آندریوز بی" واقع در جنوب کشور گرجستان گردهم آمدند و تصاویر انتشار شده آنها با عنوان ها و صفات مختلفی اعم از وحدت، هم شکلی و... در صفحات مجازی بازنشر شدند.

اندازه پنگوئن امپراتور

تصاویر جالب از پنگوئن های امپراتور در گرجستان

کشف پنگوئن های امپراتور که یکجا جمع شده اند

این تصاویر توسط "دیوید مروون" عکاس ماهر و مشهور کانادایی ثبت شده اند که می توان در برخی از این تصاویر مشاهده نمود که پنگوئن های نر و ماده امپراتور، به چه نحوی از جوجه های خود نگهداری می کنند.

عکاسی از پنگوئن ها

ثبت لحظات دیدنی از پنگوئن های امپراتور

کشف کلنی پنگوئن های امپراتور

شاید مشاهده چنین صحنه و کلنی یکبار در عمر هر یک از ما مقدور نباشد و به همین دلیل این تصاویر می توانند کمک زیادی به ما در زمینه های مختلف اعم از شکل کلنی،نحوه برخورد اعضای کلنی، وحدت، بی باکی و... از پنگوئن های امپراتور نمایند.

پنگوئن بامزه

منبع: نمناک

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها