کدام مجريان، ويژه برنامه‌های تحويل سال را اجرا می‌کنند؟

کدام مجريان، ويژه برنامه‌های تحويل سال را اجرا می‌کنند؟


به گزارش با توجه به اينکه يک ماه تا آغاز سال جديد زمان باقي مانده ، صحبت هايي در خصوص برنامه هاي ويژه سال 1396 مطرح است و اين صحبت ها در حالي بيان مي شود که در برخي موارد صحت دارد اما در ديگر موارد ، صدا و سيما هنوز برنامه قطعي حضور مجري ها را در ويژه برنامه هاي تحويل سال شبکه هاي مختلف اعلام نکرده است.

بر اساس آنچه برخي از مديران تلويزيون به آن اشاره کرده اند و همچنين براساس صحبت هاي صورت گرفته از سوي برخي تهيه کننده هاي صدا و سيما، به مجري هاي که قرار است ويژه برنامه هاي نوروز سال 1396 را در زمان تحويل سال اجرا کنند مي پردازيم.

** احسان عليخانی

سال هاي گذشته در نيمه دوم اسفندماه برنامه "سه ستاره" با اجرا و تهيه کنندگي احسان عليخاني روي آنتن شبکه سه مي رفت و با وجود اينکه اين برنامه به ارزيابي ، نظرسنجي و در نهايت اعلام برگزيده هاي تلويزيون در يک سال گذشته مي پرداخت، از آن به عنوان ويژه برنامه نوروزي نام برده مي شد.

براساس اعلام ناصر کريمان مدير گروه اجتماعي شبکه سه سيما ، به احتمال زياد امسال هم پس از نيمه اسفند برنامه "سه ستاره" با اجراي احسان عليخاني روي آنتن شبکه سه مي رود.
همچنين قرار است ويژه برنامه تحويل سال را نيز احسان عليخاني اجرا کند.

** سيد علی ضياء

افشين حسين خاني تهيه کننده برنامه تلويزيوني "فرمول يک" با اجراي سيد علي ضياء، طرحي را براي ويژه برنامه تحويل سال به شبکه يک سيما ارائه داده که هنوز اين طرح تصويب نشده است.

البته با در نظر داشتن اينکه يک تهيه کننده ديگر طرحي را براي اين ويژه برنامه به شبکه يک ارائه داده، با اين حال به نظر مي رسد اجراي ويژه برنامه تحويل سال شبکه يک به سيد علي ضياء سپرده شود.

** فرزاد حسنی

با وجود اينکه هنوز فردي به عنوان گزينه قطعي شبکه پنج، براي اجراي ويژه برنامه تحويل سال انتخاب نشده اما با اين حال و براساس شنيده ها مي توان دو نفر را به عنوان گزينه هاي احتمالي اجرا در اين شبکه مدنظر داشت.

فرزاد حسني و محسن آزادي به عنوان گزينه هاي اجراي ويژه برنامه تحويل سال در شبکه پنج مطرح هستند که در اين ميان، حضور حسني جدي تر به نظر مي رسد.

در ميان تهيه کننده هايي که طرح هاي خود را براي ويژه برنامه تحويل سال به شبکه هاي سيما ارائه داده اند، حسين خاني تلاش کرده مفهوم تفاوت را در برنامه امسال خود بگنجاند.

حال بايد ديد در صورت تصويب شدن اين طرح ، تهيه کننده برنامه هاي سيد علي ضياء تا چه اندازه مي توانند لحظه هاي خوب و در عين حال متفاوتي براي مخاطبان تلويزيون رقم بزنند.

در اين ميان احسان عليخاني نيز با تجربه سال گذشته خود و ساخت برنامه "سه ستاره" ثابت کرد که "سه ستاره" تنها يک برنامه کلي با محوريت ارزيابي فعاليت هاي شبکه هاي مختلف، بازيگرها و مجريان در مدت زمان يک سال گذشته است و رنگي از خلاقيت به معناي برنامه اي جديد براي آغاز سال نو در آن ديده نمي شود.

حال بايد ديد آيا روند برنامه "سه ستاره" در اسفند ماه امسال نيز مانند سال گذشته خواهد بود يا تحولي اساسي در آن ديده مي شود!

منبع: باشگاه خبرنگاران

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها