دکوراسیون داخلی خانه ریحانا خواننده مشهور اروپایی+تصاویر

اگر علاقه مندید بدانید خانه ای که ریحانا در آن زندگی می کرده است چگونه بوده است با ما همراه باشید.

دکوراسیون داخلی خانه ریحانا خواننده مشهور اروپایی+تصاویر

دکوراسیون داخلی افراد مشهور همواره برای ما جذاب است. زندگی خصوصی سلبریتی ها همیشه برای مردم جذاب بوده است و کوچکترین موضوعات پیرامون آنها زیر ذره بین مردم و البته طراحان مد و فشن است. ریحانا خواننده معروف و البته پرحاشیه چندی پیش یکی از خانه های خد را برای فروش گذاشت . با هم در ادامه دکوراسیون منزل ریحانا را می بینیم.

دکوراسیون منزل ریحانا
ریحانا اولین خوانندهٔ زن اهل باربادوس و دومین هنرمند باربادوسی است که موفق به دریافت جایزه گرمی شده است. اولین آلبوم ریحانا در سال ۲۰۰۵ به بازار آمد. ریحانا آلبوم دوم خود را با تاخیر یک ساله ای با نام دختری مثل من به فروشگاه های شهر روانه کرد. سال بعد نیز با آلبوم دختر خوب بد شد منتقدان را متعجب کرد، و در همین زمان بود که به شهرت و محبوبیت رسید.

ری ری پاهای خود را ۱ میلیون دلار بیمه کرده است!

اشتباه نخوانده اید، ریحانا در سال ۲۰۰۷ میلادی پاهای خود را به مبلغ ۱ میلیون دلار بیمه نمود.

ریحانا سبزیجات دوست ندارد

ریحانا بیشتر به خوردن میوه و نوشیدن آب علاقه دارد و سبزیجات را دوست ندارد و تا حد امکان از مصرف آن ها خوددداری می نماید. وی همچنین از غذاهای هندی، چینی، مکزیکی و ژاپنی فراری است و حاضر به صرف آن ها نیست.

در سال ۲۰۰۹ میلادی، ریحانا وی نتوانست در پنجاه و یکمین مراسم جوایز گرمی حاضر شود. بعدها اعلام کرد که دلیلش این بوده که کریس براون، نامزدش، او را مورد ضرب و شتم قرار داده است. در دادگاه رسیدگی به این شکایت، براون مجرم شناخته شد.

یکی از زنان تاثیرگذار جهان

در سال ۲۰۱۲، مجله تایم، ریحانا را در جایگاه بیستم در فهرست «۱۰۰ فرد تاثیرگذار جهان» دسته بندی کرد.

اکثر خوانندگان و ستارگان مشهور دنیا دارای چندین خانه و پنت هاوس هستند که ارزش هرکدام نیز معمولا چند ده میلیون دلار است. اخیرا ریحانا منزل سابق را خود را به فروش گذاشته است و قیمت آن ۱۴٫۶ میلیون دلار می باشد. تصاویری که در زیر مشاهده خواهید کرد مربوط به منزل همین خواننده معروف بوده که در فضایی بزرگ ساخته شده است.

آشنایی با دکوراسیون منزل ریحانا
این خانه دارای ۷ اتاق خواب ، ۹ سرویس بهداشتی بوده و باغی به متراژ ۵۵۰ متر را داراست. دیوارهای شیشه ای باعث زیباتر شدن این خانه شده است. این عمارت دارای یک استخر بسیار شیک و بزرگ نیز می باشد. ریحانا به مدت ۲ سال این خانه را با قیمت ماهی ۶۵۰۰۰ دلار (شصت و پنج هزار دلار) به اجاره داده بود.

منبع: نیک صالحی

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها