گروهی از کاندیداهای ریاست جمهوری عضو رسمی ساواک هستند

موسوی خوئینی ها گفته است که کاندیداتوری بیش از ۱۲۰ نفر، برای توطئه و هرج و مرج در انتخابات است و هاشمی رفسنجانی هم در توجیه سخنان قبلی خود اعلام داشته که گروهی از کاندیداها عضو رسمی ساواک نبوده اند بلکه با آن ارتباط داشته اند.

گروهی از کاندیداهای ریاست جمهوری عضو رسمی ساواک هستند

محروم شدن ۹۰ کاندیدا از تبلیغات رادیو تلویزیونی، تیتر اول روزنامه کیهان در ۴۴ سال قبل امروز شنبه ۲۲ دی سال ۱۳۵۸ است. این روزنامه از تصفیه وسیع نامزدهای ریاست جمهوری نوشته که نزدیک به ۲۰ تن از این عده انصراف خود را از نامزدی اعلام‌ کرده اند. موسوی خوئینی ها گفته است که کاندیداتوری بیش از ۱۲۰ نفر، برای توطئه و هرج و مرج در انتخابات است و هاشمی رفسنجانی هم در توجیه سخنان قبلی خود اعلام داشته که گروهی از کاندیداها عضو رسمی ساواک نبوده اند بلکه با آن ارتباط داشته اند. 

این جریده عصرگاهی یک خبر مهم دیگر هم دارد و آن اینکه با چاپ تصویر اکبر گودرزی رهبر گروهک تروریستی فرقان، از ۸ ساعت درگیری مسلحانه برای دستگیری این گروه خبر داده است. این روزنامه همچنین از تسلیم حکم جلب شاه مخلوع ایران به دولت پاناما از سوی وزارت خارجه تیتر زده و از دستگیری عده ای از سران حزب خلق مسلمان نوشته و اینکه ۱۱ عامل حوادث تبریز تیرباران شدند، کیهان در ادامه آورده است که آخرین پایگاه حزب خلق مسلمان در تبریز بدست پاسداران افتاد.

اما خبری با عنوان شروع به ساخت ۹ هزار دستگاه پیکان با ورود اولین سری قطعات و لوازم از انگلستان در این شماره روزنامه منتشر شده که متن آن به شرح زیر می باشد؛

IMG_20240112_115818_135

اولین سری از قطعات و لوازم یدکی جهت ساخت ۹ هزار دستگاه پیکان به ایران ناسیونال رسید و خطوط تولید ایران ناسیونال برای افزایش تولید آماده به کار شد. با ورود این سری قطعات و لوازم امید می رود که جلوی بازار سیاه اتومبیل پیکان گرفته شود به همین منظور بزودی از مردم و صاحب‌نظران درباره نحوه از بین بردن بازار سیاه و چگونگی توزیع اتومبیل پیکان نظرخواهی می‌شود. همچنین دومین محموله قطعات و لوازم برای حمل به ایران در انگلستان آماده شد و بارگیری آنها شروع شده است که بموقع به گمرکات ایران خواهد رسید. 

مدیران و مسئولان ایران ناسیونال برای فروش و از بین بردن بازار سیاه در نظر دارند که از عموم مردم نظرخواهی کنند و از آنان بخواهند که برای طرز فروش پیکان نظرات خود را ارائه دهند. مسئولین ایران ناسیونال پیشنهادات رسیده را بررسی خواهند کرد و از هر پیشنهادی که بهتر بازار سیاه پیکان را از بین ببرد و اتومبیل را به مصرف کننده واقعی برساند استفاده می نمایند‌. جزئیات و نحوه این نظرخواهی بزودی اعلام‌ می‌شود.

IMG_20240112_115818_235

منبع: سایت دیده بان ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها