فال حافظ چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ چهار شنبه 5 مهر را بخوانید.

فال حافظ چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲

فال حافـظ متولدین فروردین

photo_2019-05-25_08-24-58

مژگان تو تا تیغ جهانگیر برآورد

بس کشته دل زنده که بر یک دگر افتاد

بس تجربه کردیم در این دیر مکافات

با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که از زیاده روی پرهیز کنید و حد و حدود هر چیز را در نظر گرفته و اعتدال داشته باشید. به تازگی مسئولیتی بر دوش شما نهاده شده که از توان و قدرت شما خارج است. برای دستیابی به مراد دل و سرمنزل مقصود باید صداقت پیشه کرده و از مکر و نیرنگ دوری کنید. حیله کردن در کار دیگران آخر و عاقبت خوبی ندارد و خودتان در دام خواهید افتاد.

فال حافـظ متولدین اردیبهشت

photo_2019-05-25_08-24-55

حاشا که من به موسم گل ترک می کنم

من لاف عقل می‌زنم این کار کی کنم

مطرب کجاست تا همه محصول زهد و علم

در کار چنگ و بربط و آواز نی کنم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که تحول فکری عمیقی در شما رخ داده و دوران جدیدی از زندگی تان آغاز شده است. بلوغ فکری و عقلی باعث شده یک گام جلوتر گذاشته و درهای تازه ای به روی شما گشوده شود. از مشاهده دورویی و فریبکاری اطرافیان دچار رنجش می شوید، به زودی خداوند به شما نگاه کرده و خبر مسرت بخشی را دریافت خواهید کرد. با ایمان به خدا و عبادت توشه آخرت را پر کنید.

فال حافـظ متولدین خرداد

photo_2019-05-25_08-24-52

احمد الله علی معدله السلطان

احمد شیخ اویس حسن ایلخانی

خان بن خان و شهنشاه شهنشاه نژاد

آن که می‌زیبد اگر جان جهانش خوانی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که اگر به توانایی های خود در انجام کاری شک دارید قبل از شروع خوب فکر کرده و توانایی های خود را بسنجید. لازم است به عواقب عمل خود توجه داشته باشید و با ندانم کاری باعث رنج خود نشوید. نیتی در دل دارید که برای تحقق آن باید تلاش و پشتکار زیادی داشته و در طول مسیر نقاط ضعف و اشتباهات خود را شناخته و به دنبال برطرف کردن آنها باشید.

فال حافـظ متولدین تیر

photo_2019-05-25_08-24-48

گفتا برون شدی به تماشای ماه نو

از ماه ابروان منت شرم باد رو

عمریست تا دلت ز اسیران زلف ماست

غافل ز حفظ جانب یاران خود مشو

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که در حق دوستان تان کارهای بسیار کرده اید اما پاسخ این خوبی ها را نگرفته اید. آنها قدر شما را نمی دانند و ارزش کمک هایی که کردید را درک نکرده اند اما غصه نخورید که کار خیر پاک نمی شود. سفر خوب و سودآوری را در پیش دارید که اتفاقات مبارکی در آن رخ می دهد و نیمه گمشده خود را خواهید یافت. روزهای عاشقی در راه است.

فال حافـظ متولدین مرداد

photo_2019-05-25_08-24-45

دیده دریا کنم و صبر به صحرا فکنم

و اندر این کار دل خویش به دریا فکنم

از دل تنگ گنهکار برآرم آهی

کآتش اندر گنه آدم و حوا فکنم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید که افسوس گذشته و اشتباهاتی که مرتکب شده اید فکر شما را پریشان و آشفته کرده و بابت آن بسیار ناراحت هستید اما چاره کار حسرت خوردن نیست و فایده ای نخواهد داشت. در برابر رنج های زندگی صبوری کرده و به لذت های فانی دنیا دلبسته نباشید. برای داشتن آینده بهتر به خداوند توکل کرده و با عقل و درایت رفتار کنید تا به موفقیت برسید.

فال حافـظ متولدین شهریور

photo_2019-05-25_08-24-41

بدین رواق زبرجد نوشته‌اند به زر

که جز نکویی اهل کرم نخواهد ماند

ز مهربانی جانان طمع مبر حافظ

که نقش جور و نشان ستم نخواهد ماند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که مژده باد بر شما که ایام خوشی و کامیابی فرا رسیده و همه غم و اندوه تان به فراموشی سپرده خواهد شد. از این روزهای خوب استفاده کنید، از آنها لذت برده و فرصت ها را غنیمت بشمرید. شکرگزار خداوند باشید که مشکلات و اندوه را به راحتی و شادی تبدیل کرده اما بدانید این شادی ها نیز مانند غم ماندگار نبوده و فانی می شوند. احوال مسافرتان خوب است و در آینده نزدیک خبرهای خوبی از او دریافت خواهید کرد. مقدمات ازدواج فراهم می شود.

فال حافـظ متولدین مهر

photo_2019-05-25_08-24-37

سرم خوش است و به بانگ بلند می‌گویم

که من نسیم حیات از پیاله می‌جویم

عبوس زهد به وجه خمار ننشیند

مرید خرقه دردی کشان خوش خویم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که از دودلی و تردید دوری کنید، قبل از شروع کار جدید به عواقب آن خوب بیندیشید و با تدبیر تصمیم بگیرید. از افراد دورو و فریبکار برحذر باشید و صداقت را اصل اساسی هر کاری قرار دهید. مدتی است برای انجام کاری امروز و فردا می کنید. تنبلی را کنار بگذارید و همه تلاش خود را به کار گیرید تا سرنوشت خود را با دست های خود بسازید.

فال حافـظ متولدین آبان

photo_2019-05-25_08-24-33

فراق و وصل چه باشد رضای دوست طلب

که حیف باشد از او غیر او تمنایی

درر ز شوق برآرند ماهیان به نثار

اگر سفینه حافظ رسد به دریایی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که اگرچه به ظاهر رسیدن به مقصود دور و بعید به نظر می رسد اما همچنان امیدواری خود را حفظ کنید و بیشتر از پیش تلاش و پشتکار داشته باشید تا به مقصود برسید. با دوستان دلسوز با محبت و عشق رفتار کرده و یکرنگ و استوار باشید. برای رسیدن به مراد دل با اراده آهنین و همت عالی قدم در راه بگذارید.

فال حافـظ متولدین آذر

photo_2019-05-25_08-24-29

بی مهر رخت روز مرا نور نماندست

وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست

هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم

دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید که دوری و دلتنگی یکی از عزیزان شما را بی تاب کرده و رنج می دهد اما چاره ای جز تحمل این غم هجران نیست، به زودی فراق به پایان می رسد و او را خواهید دید. به امید وصال یار و رسیدن به مراد دل صبوری کرده و این روزهای سخت را بگذرانید. نذری دارید که باید هرچه زودتر ادا کنید. اسیر عشق های لحظه ای و زودگذر نشوید، شک نکنید کسانی که سریع به کسی دل می دهند خیلی راحت هم چشم از معشوق برمی دارند، برای ازدواج بیشتر فکر کنید و از تصمیمات لحظه ای دوری کنید.

فال حافظ متولدین دی

photo_2019-05-25_08-24-25

مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو

یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو

گفتم ای بخت بخفتیدی و خورشید دمید

گفت با این همه از سابقه نومید مشو

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که در راه رسیدن به مقصود ممکن است شکست هایی خورده باشید و به آنچه در دل دارید نرسید اما امید خود را از دست ندهید. هر چیزی که امروز بکارید فردا درو خواهید کرد. از کبر و خودخواهی برحذر باشید، عقل و منطق خود را به کار بگیرید و از اشتباهات و شکست های گذشته استفاده کنید تا به مراد دل دست یابید. روزهای خوشی هم مثل ایام غم می گذرد.

فال حافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

جوانا سر متاب از پند پیران

که رای پیر از بخت جوان به

شبی می‌گفت چشم کس ندیده‌ست

 ز مروارید گوشم در جهان به

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که زندگی صحنه هنرمندی ماست و تجربه های زیادی در فراز و نشیب های زندگی به دست خواهید آورد تا به مقصد برسید. بردبار باشید و با سختی ها امید خود را از دست ندهید. اگر هدف های والا دارید باید تلاش و پشتکار خود را نیز بیشتر کنید و با افراد کاردان و باتجربه مشورت کنید، صبور باشید و نهراسید تا به مراد دل برسید.

فال حافـظ متولدین اسفند

photo_2019-05-25_08-24-06

بارها گفته‌ام و بار دگر می‌گویم

که من دلشده این ره نه به خود می‌پویم

در پس آینه طوطی صفتم داشته‌اند

آن چه استاد ازل گفت بگو می‌گویم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که بسیار پریشان و سردرگم هستید و نمی دانید برای آینده چه راهی را در پیش گرفته و چه اهدافی را برای خود تعیین کنید. منتظر نباشید که دیگران به جای شما فکر کنند و تصمیم بگیرند. با خودتان خلوت کنید و درباره اهدافی که دارید خوب فکر کنید و مواردی که لازم است را تغییر دهید و بهترین تصمیمات را اتخاذ کنید، سپس با اراده قوی و همت عالی برای رسیدن به آنها تلاش کنید.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها