فقط یک نابغه می تواند ۳ اشتباه تصویر را تشخیص دهد

اغلب اوقات ما انسان ها به نکات و جزئیات کوچک توجه نمی کنیم و این باعث می شود تا در زندگی مرتکب اشتباهات بزرگی شویم، برای اینکه میزان دقت چشمان خود را بهبود ببخشید راه های زیادی وجود دارد که انجام تست های بینایی یکی از آنها است.

فقط یک نابغه می تواند ۳ اشتباه تصویر را تشخیص دهد

هدف از این تست سنجیدن و محک زدن میزان دقت و توجه شما به جزئیات است. همچنین شما می توانید با انجام آزمون شناسایی زن احمق ضریب هوشی خود را بیازمایید.

آزمون اشتباهات در تصویر پارک

در تصویر شما می توانید پسر بچه ای را ببینید که با سگش بازی می کند، زنی که در حال عبور از پارک است و پسری که برای معشوقه اش گیتار می نوازد. با این حال، در این تصویر پارک سه اشتباه وجود دارد که شما باید آنها را تشخیص دهید. اکنون به تصویر زیر نگاه کرده و اشتباهات تصویر را تشخیص هید تا از میزان دقت چشمان و جزئی‌نگری خود آگاه شوید

3 اشتباه تصویر چیست؟

به یاد داشته باشید پاسخ آزمون اشتباهات در تصویر پارک در پایین صفحه گذاشته شده است:

.

.

پاسخ آزمون اشتباهات در تصویر پارک

پاسخ آزمون اشتباهات در تصویر پارک: اشتباه اول تصویر این است که گیتار پسر سیم ندارد. اشتباه دوم، در دست خانم به جای گوشی، موز است. اشتباه سوم؛ سگ پسر یک راکون است، راکون ها از جمله حیوانات وحشی هستد و اغلب منحیث حیوان خانگی استفاده نمی شوند.

پاسخ آزمون اشتباه پارک

منبع: خبرنامه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    خیلی مزخرف بود،حالا شایدیک گیتاربوده که سیمهاش رو درآوردندیا حالا موز رو گذاشته کنارگوشش یا شایدراکون به پسر عادت کرده ولی عجیب ترازهمه انگشتهای دودست گیتاربدست است که یک دستش بادست دیگرکاملا فرق داردهم ازلحاظ شکل واندازه

  • ناشناس
    0

    راکون میتواند حیوان خانگی باشد. اشتباه سوم عدم ترسیم سایه است. آدمها و اجسام باید سایه داشته باشند.

  • ناشناس
    0

    مزخرف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها