5 جعبه پاپ کورن را در این تصویر پیدا کنید

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد، اما آیا می دانید شما می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید؟

5 جعبه پاپ کورن را در این تصویر پیدا کنید

آزمون یافتن پاپ کورن: اگر در 20 ثانیه تمام پف فیل های پنهان در این تصویر را پیدا کنید، چشمان تیزبینی دارید. این تست بینایی سرگرم کننده را انجام دهید و ببینید دقت بینایی شما چقدر خوب است.

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید شما می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم ها و مغز شما هستند. بنابراین با انجام این آزمون بینایی می توانید هم سرگرم شوید و هم مهارت های بصری خود را بهبود بخشید.

منتظر چی هستی؟ جستوجو را شروع کن!

آزمون یافتن پاپ کورن

تصویر یک سالن سینما را نشان می دهد. همه عینک آبی و قرمز زده اند، به نظر می رسد در حال تماشای فیلم سه بعدی هستند. به هر حال، در این تصویر 5 جعبه پف فیل وجود دارد که شما باید آنها را در طول 20 ثانیه پیدا کنید.

پاپ کورن ها را پیدا کنید

به یاد داشته باشید جواب آزمون یافتن پاپ کورن در پایین صفحه قرار دارد.

اگر تمام 5 جعبه پاپ کورن پنهان را پیدا کردید به شما تبریک می گوییم، اما اگر هنوز به دنبال پف فیل ها هستید، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

پاپ کورن های مخفی

منبع: خبرنامه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    چس فیل! خخخخ

  • ناشناس
    1

    اول شدم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها