تست شخصیت شناسی/ کدام از این کارها در اولویت شماست انتخاب کنید تا بگویم چقدر به درد می خورید

شما فقط باید چند ثانیه به تصویر نگاه کنید و بعد از آن مشخص کنید که ابتدا چه اقدامی انجام می دهید تا سعی کنید اوضاع را آرام کنید، به سادگی انتخاب کنید و از نتایج تست شخصیت مطلع خواهید شد.

تست شخصیت شناسی/ کدام از این کارها در اولویت شماست انتخاب کنید تا بگویم چقدر به درد می خورید

تست شخصیت شناسی به عنوان یک ابزار ارزیابی، در بسیاری از زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود. به عنوان مثال، در صنایع مختلف از جمله صنعت فروش، مدیریت منابع انسانی، کارآفرینی، روابط عمومی، تحقیقات بازار، طراحی و تولید محصولات و ... استفاده می‌شود.

تست شخصیت با توجه به انتخاب شما:

تست شخصیت شناسی | اول چه کاری رو تو این تصویر اولویت قرار میدی تا بگم چقدر ادم به درد بخوری هستی

1. کتری در حال جوش:

شما فردی هستید که زیاد ماجراجویی را دوست ندارید، اما این همه ماجرا نیست، شما همچنین فردی هستید که برای رسیدن به اهداف خودهمیشه چیزهایی را که واقعا مهم هستند کنار می گذارید. بسیاری از اوقات تصمیمات شما باعث می شود که فکر کنند شما فردی خودخواه هستید.

2. آیفون در که مدام زنگ می‌زند:

اگر این تصمیم شما بود، باید بدانید که معمولا به شایعات بیش از اندازه توجه می کنید و این باعث می شود که غمگین شوید. بیشتر اوقات احساس تنهایی می کنید.

3. کودک در رختخواب گریه می کند:

فردی بسیار خلاق هستید، به این معنی است که شما فردی هستید که به همنوعان خود اهمیت زیادی می دهید. انسانیت و کمک به دیگران اولویت زندگی شماست.

4. سگی که پارچه مبل را پاره می کند:

اگر این گزینه را انتخاب کنید، به شما خواهیم گفت که شما فردی بسیار منطقی و همدل هستید، یعنی دوست دارید مشکلات را به معقول ترین راه، حل کنید. از طرفی شما این گزینه را انتخاب کردید چون طاقت نداشتید که سگ مبل جدید را از بین ببرد، پس آمدید آن را نجات دهید.
منبع: سرگرمی روز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    من اول میرم سراغ چیزی که خطر بیشتری برای همه داره و اون رو دفع میکنم و چون کتری روی گازه و ممکنه خطر بزرگی درست کنه برای همه، اول کتری رو خواموش میکنم و بعد بچه رو بغل میکنم و سگ و دور میکنم چون داره خطر آفرینی میکنه و بعد میرم سراغ ایفون

  • مریم
    1

    خییلی بی ربط بودخخخخخخخخخخ

  • محمد
    0

    راه حل معقول از نظر من رفع خطریه که همه رو تهدید میکنه. کتری روی گاز این ویژگی رو داره.ضمن این که به هر سمت دیگه ای اول بریم عملا نمیتونیم سمت کتری بیایم.
    بچه اولویت دومه چون اولا انسانه و دوما قابلیت دفاع از خودش رو نداره . در نتیجه بعد از رفع خطر جمعی ، خطر فردی اون بچه رفع میشه. بعدش سگ که با یه هیش میره، در نهایت آیفون ، چون اولا پشت در موندن یه نفر نسبت به بقیه درجه اهمیت کمتری داره دوما پاسخ دادن به آیفون دست آدم رو بند میکنه و بهتره آخر سر باشه

  • ایران
    0

    اول برویدسراغ دارای های خودتان بعد
    دنبال ثروت اردوغان.

  • ناشناس
    0

    بچه رو بگیر تو بغلت بعد کتری رو پرت کن به سگه اونی که پشت دره حساب کار دستش میاد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها