تصویر مار عظیم الجثه‌ای که ۵ مرد آن را بلند کردند

آناکونداهای سبز سنگین وزن‌های دنیای مارها هستند. سنگین‌ترین آناکوندای ثبت شده تا کنون ۲۲۷ کیلوگرم بوده است. این مار عظیم الجثه ۸.۴۳ متر طول و ۱.۱۱ متر دور داشت.

تصویر مار عظیم الجثه‌ای که ۵ مرد آن را بلند کردند

آناکونداهای سبز سنگین وزن‌های دنیای مارها هستند. با این حال، اندازه آنها در گذشته اغراق آمیز بوده است. سنگین‌ترین آناکوندای ثبت شده تا کنون ۲۲۷ کیلوگرم بوده است. این مار عظیم الجثه ۸.۴۳ متر طول و ۱.۱۱ متر دور داشت.

در حالی که پایتون مشبک بلندتر است، همچنین باریک است. آناکونداها حجیم هستند. تخمین زده می شود که وزن یک آناکوندای ۵.۲ متری تقریباً برابر با یک مار پیتون مشبک به طول ۷.۳ متر باشد.

آناکونداهای سبز غیر سمی هستند و در آمریکای جنوبی و ترینیداد یافت می‌شوند. آنها بیشتر وقت خود را در آب می گذرانند، معمولاً در باتلاق ها، مرداب ها، نهرهای آهسته و رودخانه ها. به همین دلیل، سوراخ‌های بینی و چشم‌ها به جای کناره‌ها، در بالای سر قرار گرفته‌اند، به طوری که مار می‌تواند نفس بکشد و طعمه‌ها و شکارچیان را در بالای آب ببیند در حالی که بدن بزرگش در زیر آب نگه داشته می‌شود.

تصویر مار عظیم الجثه‌ای که ۵ مرد آن را بلند کردند

اگرچه «آناکوندا» اغلب برای اشاره به آناکوندای سبز استفاده می‌شود، اما در واقع سه گونه دیگر وجود دارد که همگی کوچک‌تر هستند: آناکوندای بولیوی (Eunectes beniensis)، آناکوندای خال‌های تیره (Eunectes deschauenseei) و آناکوندای زرد (Eunectes notaeus). همه آنها در آمریکای جنوبی یافت می شوند.

منبع: همشهری آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مال مفت خورده افعی شده
    0

    آدم یاد مفتخورایی میفته که مال مفت خوردن و شکم گنده کردن و ریش دارن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      انشالا سرطان بشه و با زجر بمیرن

    • ناشناس
      0

      مثل رییس انجمن سرکتهای هواپیمایی که هر روز گران و گرانتر میکند و کسی هم جلودارش نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها