۱۰ سلبریتی هالیوودی که از عکس گرفتن با مردم و امضا دادن فراری اند

با ساده تر شدن عکاسی به لطف تلفن های همراه، چهره های مشهور از گرفتن عکس با طرفداران خود فراری شده اند. مثلاً ایوان مک گرگور از گرفتن عکس با طرفدارانش خودداری می کند چون درخواست های مداوم آن ها برای این کار زندگی روزمره اش را مختل می کند.

۱۰ سلبریتی هالیوودی که از عکس گرفتن با مردم و امضا دادن فراری اند

سلبریتی های دیگری هم هستند که تمایلی به گرفتن عکس با مردم یا امضا دادن به آن ها ندارند و هر کدام دلایل خود را برای موضوع دارند.

بیلی آیلیش

 

این خواننده و ترانه سرای جوان بی میلی خود را نسبت به امضا دادن ابراز کرده و استدلال درستی هم برای آن دارد. او گفته، بارها شاهد خرید و فروش امضایش در اینترنت بوده. او در اینباره گفته: «بیشتر ترجیح می دهم طرفدارهایم را بغل کنم و با آن ها حرف بزنم تا اینکه چیزی را امضا کنم که بعداً بشود آن را فروخت.» گرچه به گفته ی خودش، از گرفتن عکس با طرفداران واقعی اش که خالصانه به او علاقه دارند، بسیار خوشحال می شود.

کریس پرت

او بازیگر گفته از عکس گرفتن با مردم خوشش نمی آید چون تنها چیزی که به دنبالش هستند این است که با آن برای دیگران خودنمایی کنند. به همین دلیل به جای عکس گرفتن، با طرفدارانش دست می دهند. اما به گفته ی خودش، بسیاری از اوقات هم پیش آمده که با وجود بی میلی او، طرفدارانش به سرعت با او عکس گرفته اند. او می گوید به این نتیجه رسیده که ناامید کردن مردم و تن ندادن به همه ی خواسته هایشان ایرادی ندارد.

شایلین وودلی

این بازیگر می گوید از اینکه آدم ها برای گرفتن عکس با او تلفن همراه خود را درمی آورند خوشش نمی آید.  به نظر او گرفتن عکس های ناگهانی ای که خاطره ای پشت آن ها نیست کار بی معنایی است. به همین دلیل در خیابان با مردم عکس نمی گیرد، مگر اینکه در حال انجام کار مهمی باشد که ارزش ثبت داشته باشد. او امیدوار است مردم به حریم شخصی یکدیگر احترام بگذارند.

خواکین فینیکس

این بازیگر تحسین شده مشکلی با امضا دادن به مردم ندارد اما گرفتن عکس خط قرمز او است.

او در اینباره گفته: «یک بار خانمی خواست با من عکس بگیرد. به او گفتم: “می دانید؟ من این کار را انجام نمی دهم اما از اینکه پیشم آمدید خیلی ممنونم.” بعدش کمی باهم گپ زدیم. خوش گذشت.» به نظر می رسد برای فینیکس داشتن یک مکالمه ی واقعی با طرفدارانش ارزشمندتر از برخوردهای سرسری است.

ایمی شومر

این کمدین خاطره ی ناخوشایندی از یک طرفدار مرد دارد که برای گرفتن عکس با او در خیابان به دنبالش افتاده بود. وقتی شومر درخواست او را رد کرد، مرد به او گفت: «پولی که می گیری از ما است.» به گفته ی خودش، در ابتدا به کلی از گرفتن عکس خودداری می کرد اما در سال های اخیر تنها با آدم های خوش رفتار عکس می گیرد.

برایان کرانستون

این بازیگر در سال ۲۰۱۸ به طور رسمی اعلام کرد بعد از ۱۸ سال امضا دادن، خود را از این کار بازنشسته می کند. او در اینباره گفت: «از این کار خسته شده ام و دیگر توانش را ندارم. من عاشق ملاقات با طرفدارهایم هستم و با آن ها عکس می گیرم. اما فقط همین.»

جنیفر لارنس

این بازیگر می گوید همین که پا در خیابان بگذارد، دست کم یک نفر پیدا می شود که بخواهد با او عکس بگیرد و این روزها دیگر پاسخش به این درخواست منفی است. به گفته ی خودش، قصد بی احترامی ندارد، بلکه فقط می خواهد از خودش مراقبت کند. او می گوید به واسطه ی شغلش در مرکز توجه قرار دارد و احساس می کند باید تا جایی که بشود سطحی از حریم خصوصی را برای خود حفظ کند.

جاستین بیبر

این خواننده ی مشهور در پستی اینستاگرامی نوشت: «اگر مرا تصادفاً جایی دیدید، بدانید که با کسی عکس نمی گیرم. عکس گرفتن را کنار گذاشته ام.»

او در ادامه نوشت: «به جایی رسیده که مردم دیگر حتی سلام هم به من نمی کنند یا مثل یک انسان با من رفتار نمی کنند. انگار حیوان باغ وحش ام. می خواهم سلامت عقلم را حفظ کنم. می فهمم که این موضوع مردم را ناامید می کند اما من به کسی عکس مدیون نیستم.»

اما واتسون

ستاره ی فیلم های «هری پاتر» تصمیم گرفته به خاطر امنیت شخصی اش دیگر با طرفدارهایش عکس نگیرد. او در اینباره گفته: «اگر کسی از من عکس بگیرد و آن را منتشر کند، در عرض ۲ ثانیه همه می فهمند من دقیقاً کجا هستم.» او به جای عکس گرفتن، هر قدر که طرفدارهایش بخواهند با آن ها گپ می زند و به سؤالات شان درباره ی «هری پاتر» جواب می دهد.

میسی ویلیامز

«هنوز هم فکر نمی کنم به کسی چیزی مدیون باشم. اگر یک روز دلم نخواهد که عکس بگیرم، هیچ مشکلی برای نه گفتن ندارم.» این نظری است که این بازیگر جوان دارد و برایش مهم نیست که اگر مردم به خاطر خودداری اش از گرفتن عکس با آن ها، او را آدم بدی بدانند.

مردم تصور می کنند او را می شناسند و انتظارات به خصوصی از او دارند، اما او ملزم به برآورده کردن انتظارات آن ها نیست. ویلیامز خود چنین نظری دارد: «من خودم اگر واقعاً کسی را دوست داشته باشم، از او صرفاً یک عکس نمی خواهم. دلم می خواهد با او وقت بگذرانم.»

منبع: روزیاتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها