آزمون تشخیص قاتل شاهدخت

این تست شما را به چالش می کشد تا قاتل شاهدخت را تشخیص دهید. اما فقط افرادی با دقت و هوش عالی می توانند این آزمون را در طول ۵ ثانیه حل کنند. با انجام این آزمون ثابت کنید که چقدر بر روی حوادث دقت دارید.

آزمون تشخیص قاتل شاهدخت

آزمون تشخیص قاتل شاهدخت برای کسانی است که از انجام بازی ها و پازل های سرگرم کننده لذت می برند. بازی های فکری یک معمای ساده یا یک پازل را جالب تر می کند، زیرا این بازی ها با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این آزمون ها باید از ذهن خلاق استفاده کنید و مسئله را کمی متفاوت بررسی کنید. برخی از بازی های فکری نیز نوعی تست هوش هیجانی هستند که به ارزیابی سطح هوش شما کمک می کند. بنابراین، ما آزمون تشخیص قاتل شاهدخت را آماده کرده ایم. با تشخیص قاتل شاهدخت ثابت کنید که یک نابغه و کارآگاه باهوش هستید.

آزمون تشخیص قاتل شاهدخت

قاتل شاهدخت کیست؟

تصویر بالا حادثه بسیار دلخراشی را نشان می دهد. سه نفر در تصویر وجود دارد که یکی از آن‌ها شاهدخت را به قتل رسانده است. اما کدام یک؟ چالش شما این است تا قاتل شاهدخت را در طول ۵ ثانیه تشخیص دهید. آیا می توانید این کار را انجام دهید؟ پس زمان شما از حالا شروع می شود.

زمان به پایان رسیده است. آیا توانستید در طول ۵ ثانیه قاتل شاهدخت را تشخیص دهید؟ اگر بله، به شما تبریک می گوییم. واقعا یک کارآگاه نابغه هستید.

اما اگر تا هنوز موفق نشدید. نگران نباشید، زیرا ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

پاسخ آزمون تشخیص قاتل شاهدخت

در نگاه اول ممکن است بسیاری از مردم مردی که شمشیر در دست دارد را قاتل معرفی کنند. اما او قاتل نیست. زیرا قاتل‌ها بعد از قتل تلاش می کنند بعد از قتل فرار کنند یا هم سرنخ ها را از بین ببرند. پس او قاتل نیست. اما اگر با دقت به تصویر نگاه کنید متوجه می شوید که دوست شاهدخت، زنی که در سمت چپ تصویر ایستاده است خنجری در میان موهایش پنهان کرده است. بنابراین او قاتل شاهدخت است. شاید او را از روی حسادت به قتل رسانده باشد.

قاتل شاهدخت

منبع: خبرنامه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمود
    0

    یعنی اگه تو کارگاه بودی مردی که شمشیر خونی داره رو ول میکردی و زنی که موگیر خنجری داره رو بعنوان قاتل میگرفتی! بنظر من مردی که شمشیرخونی داره کشته و قصد فرار هم نداشته

  • ناشناس
    0

    تازه اون وسطی که دستش هم خونی است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها