در تصویر چند قلب وجود دارد؟

فقط افرادی با چشمان عقاب می توانند تمام قلب های موجود در تصویر را در طول ۱۳ ثانیه پیدا کنند. شما چطور، آیا فکر می کنید از بینایی عالی برخوردارید؟ پس با انجام تست بینایی قلب ها، بینایی خود را بیازمایید!

در تصویر چند قلب وجود دارد؟

توهمات نوری راهی عالی برای آزمایش سطح هوش، بینایی و دقت شما هستند. این تصاویر فریب دهنده اغلب مغز را فریب می دهد تا آنچه را وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید شد.

انواع زیادی از توهمات نوری مانند توهمات فیزیولوژیکی و شناختی وجود دارد. شباهت همه آن‌ها این است که ذهن شما را فریب می دهند. با تمرین منظم، می توان به راحتی بر توانایی حل توهمات نوری مسلط شد.

اگرچه توهمات نوری روش خوبی برای تست هوش شماست، اما تنها راه تست هوش نیست. اگر می خواهید واقعا از ضریب هوشی خود آگاه شوید، پیشنهاد می کنیم تست‌های IQ حرفه‌ای را انجام دهید.

حال مهارت های بینایی خود را با انجام تست بینایی قلب ها محک بزنید.

تست بینایی قلب ها؛ در ۱۳ ثانیه قلب ها را پیدا کنید!

قلب ها را پیدا کنید

تصویر فوق نقاشی زیبای هنرمند آمریکایی جیم وارن است. جیم به خاطر نقاشی های سوررئالیستی اش شهرت زیادی دارد. به هر حال، این تصویر شما را به چالش می کشد تا هفت قلب موجود در تصویر را پیدا کنید. اما فراموش نکنید برای انجام این کار فقط ۱۳ ثانیه زمان دارید که از حالا شروع می شود.

منبع: خبر نامه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • TN
    0

    8 تا قلب است نه هفت تا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها