ویدئو کمیاب از شلیک "جنگنده سوخو ۳۵" به هدفی پشت سرش

ویدیو کمیاب از عملیات یک فروند جنگنده سوخو ۳۵ نیروی هوایی روسیه بر فراز اکراین که ما اطلاعات ثبت شده در هاد* آن را مشاهده می کنیم.

 ویدئو کمیاب از شلیک "جنگنده سوخو ۳۵" به هدفی پشت سرش

طبق اطلاعات هاد جنگنده ، این جنگنده در ارتفاعی بین ۱۰ تا ۱۱ کیلومتری و با سرعت ۱۰۰۰ کیلومتر بر ساعت و با نوزآپ ۲۰ درجه در حال حرکت است.

روی هاد جنگنده سلاحی که برای شلیک انتحاب شده موشک هدایت فعال راداری R-77-1 (نسخه مدرن تر آر ۷۷ که از سال ۲۰۱۵ وارد خدمت شده) و تایمر کنار آن نشان دهنده زمانی است که موشک می تواند به دنبال هدف برود.

این موشک بردی در حدود ۱۱۰ کیلومتر داشته و بیشینه سرعت آن به ۴ ماخ می رسد.

در نهایت خلبان پس از کسب اجازه از دو ایستگاه مختلف ( احتمالا ایستگاه کنترل زمینی و هوایی) سه موشک R-77-1 را به سمت هدفی که دقیقا پشت سرش قرار دارد شلیک می کند و موشک ها بلافاصله بعد شلیک با یک چرخش تند به سمت هدف پشت سر جنگنده می روند که روی هاد به شکل لوزی مشخص است.

احتمالا هدف پشت سر این جنگنده توسط یک رادار زمین پایه یا آواکس روس ها در اختیار سوخو ۳۵ قرار گرفته و موشک های آر ۷۷ به سمت موقعیت آن شلیک می شوند تا در محدوده حضور هدف با سیکر رادار فعال خود روی آن قفل کرده و بدان حمله کنند.

خلبان سوخو ۳۵ با این کار از ریسک درگیری نزدیک با هدفی که آن را دنبال می کند ( به احتمال زیاد میگ 29 اکراینی) دوری می کند زیرا اگر به سمت عقب خود بچرخد ، با جنگنده ای که آن را دنبال می کند شاخ تو شاخ شده و خیلی سریع وارد نبرد نزدیک و داگفایت می شود در حالی که در این حالت در حمله ای خارج از میدان دید و بدون وارد شدن به نبرد نزدیک و داگفایت ، جنگنده اکراینی را در پشت سرش هدف قرار می دهد.

بعد از شلیک موشک ها سوخو ۳۵ تغییر مسیر می دهد و طبق گفتگوهای خلبان با ایستگاه کنترل ، اصابت ها تایید می شود.

حجم ویدیو: 4.36M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45 | دانلود ویدیو
منبع: پارتیزان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها