در مکزیکوسیتی آمریکا و مقابل سفارت روسیه رخ داد

اعتراض عروس‌های خونین به حمله روسیه به اوکراین/ عکس

در مکزیکوسیتی گروهی از زنان با پوشیدن لباس عروس به حمله نظامی روسیه به اوکراین اعتراض کردند. این زنان که مقابل سفارت روسیه تجمع کرده بودند صورت خود را با رنگ قرمز خونین کرده و با سردادن شعار‌هایی خواستار توقف حمله به اوکراین شدند.

اعتراض عروس‌های خونین به حمله روسیه به اوکراین/ عکس
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • په په
    7

    بازم درود بر شرف همین زنهای خارجی،آخوندای ما که همش ادعا

  • رم
    0

    تفاوت دنیا با ایران یا کشورهای مسلمان اینجا مشخص می شود انهایک صدا یاتک قطبی ولی ما ازداخل فرزند یک مسعول راضی به تحریم یاادرس تحریم می دهیم ان کجا واین کجا

  • بهنام
    0

    چند تا از این عروسک‌های عروس نسبت کشتار روزانه مردم یمن و قبلاً عراق و یا افغانستان روبروی سفارت آمریکا و دولت‌های غربی خود را خونین می‌کنند یا کرده‌اند ؟؟؟ اگر جان شما غربگدایان بدبخت در بیاد ایران آنرا محکوم نمی‌کند . همین اوکراین سومین نیروی نظامی در زمان اشغال عراق بود .

  • تبعیض
    0

    ۷ساله کودکان یمن دارند از بمب و موشک و گرسنگی میمیرند ،زنی خودش را عروس نکرد ،همین چشم آبی ها پناهجویان سوری را ه نمیدادند چقدر زن و بچه از بین رفت ،

  • یا حق
    0

    مشکل اینها و برخی نعره زنندگان داخل کشور ما، جنگ و خونریزی و کشته شدن انسانها نیست. بلکه مشکل در قاتل و مقتول است. اگر قاتل غرب و آمریکا و دولت اوکراین با 5000 سرباز در اشغال عراق و عربستان با چندین هزار قتل و خونریزی در یمن باشد شعارشان این است که ربطی به ما ندارد و مشکل دیگران است و نه غزه و نه لبنان و .... اما اگر قاتل روسیه باشد و مقتول موبلوندهای غربی باشند اونوقت رگ غیرت و انسان دوستی به جوش می آید و نعره می کشند و ....!!!
    جنگ و خونریزی محکوم است. چه در اوکراین و چه در عراق و یمن و فلسطین و سوریه و ....
    وای به حال کسانی که همه زندگی آنها بر دوگانگی استوار است....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها