در سوگ یک ببر مشهور/ ویدئو

تعدادی از جنگلبانان برای ببر کولاروالی سوگواری کردند و بقایای جسد او را در یک گلخانه تزیین شده با تاج گل قرار دادند تا جسد او را بر اساس آیین هندو‌ها بسوزانند.

 در سوگ یک ببر مشهور/ ویدئو

دوستداران یک ببر ماده در هند به دلیل مرگ ناگهانی کولاروالی، ببری که در سراسر کشور غول این کشور مشهور است، در سوگ نشسته اند. 

کولاروالی در منطقه حفاظت شده پانچ در مادیا پرادش زندگی می کرد که توسط مطبوعات محلی به عنوان یک "مادر فوق العاده" توصیف می‌شود، زیرا او حدود ۳۰ توله به دنیا آورده بود.

این ببر پایان هفته گذشته در سن ۱۶ سالگی به دلیل مشکلات روده‌ای مرتبط با افزایش سن درگذشت.

تعدادی از جنگلبانان برای او سوگواری کردند و بقایای جسد او را در یک گلخانه تزیین شده با تاج گل قرار دادند تا جسد او را بر اساس آیین هندو‌ها بسوزانند.

شبکه‌های اجتماعی نیز مملو از عباراتی بود که حکایت از اندوه طرفدارانش دارد.

آلوک میشرا، مدیر ذخیره‌گاه ببر به خبرگزاری فرانسه گفت: این ببر در منطقه حفاظت‌ شده و در جامعه محلی بسیار محبوب بود و همه از وجود آن اطلاع داشتند. او تا ۲۹ توله به دنیا آورده بود. 

این ببر ماده که به T-15 نیز معروف بوده به دلیل داشتن کمربند یقه‌ای رادیویی (radio-collared) که برای نظارت بر او استفاده می شد با عنوان کولاروالی (Collarwali) شناخته می شد. 

کارشناسان می گویند به ندرت پیش می‌آید که ببر ماده این همه بچه به دنیا بیاورد و او نقشی کلیدی در افزایش جمعیت ببرها در این منطقه داشته است.

همچنین به گفته کارشناسان، میانگین سنی یک ببر به طور معمول حدود ۱۲ سال است.

کاهش قابل توجهی در تعداد ببر‌ها در جهان به دلیل شکار بیش از حد برای پوست ارزشمند و از بین رفتن زیستگاه به دلیل شهرنشینی ثبت شده است. 

بر اساس آخرین سرشماری انجام شده در سال ۲۰۱۸، هند خانه حدود ۷۵ درصد از ببر‌های باقی مانده در جهان است و تعداد این حیوانات حدود سه هزار است.

(ویدئو) در سوگ یک ببر مشهور

(ویدئو) در سوگ یک ببر مشهور

حجم ویدیو: 13.62M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49 | دانلود ویدیو
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها