آیا جن‌ ها غذا می‌خورند؟

شاید برایتان سوالی پیش آمده باشد که، آیا جن‌ها غذا می‌خورند؟ جن ها موجوداتی هستند که مانند انسان ها و حیوانات غذا می خورند و دارای جنسیت نر و ماده هستند و قابلیت تولید مثل هم دارند، البته دیدگاه های متفاوتی درباره ی غذاخوردن جن ها وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

آیا جن‌ ها غذا می‌خورند؟

چند دیدگاه درباره ی غذای جنیان وجود دارد:

آنان نه می خورند و نه می آشامند.

تنها گروهی از آن ها می خورند و می آشامند.

در جایی دیگر آمده است که هم غذا می خورند و هم آب می آشامند. غذای آن ها: استخوان، مدفوع حیوانات و باقیمانده گوشت و چربی.

مثل همه جانداران دیگر اجنه هم غذا می خورند اما مقدار آن بسیار کمتر از مقداری است که انسان ها مصرف می کنند.

چگونگی غذا خوردن جنیان:

شاید بتوان در مورد چگونگی غذا خوردن جن ها گفت که آنها بلعیدن ندارند، بلکه غذا را بو و استنشاق می کنند.

طبق روایات، جن ها نیز غذا می خورند. در برخی روایات آمده که غذای آنها بوی غذاهای بشری است. و حتی ذکر شده که حیوانات جنی نیز از بوی مدفوع حیوانات ما ارتزاق می کنند.

چون بر جنیان هوا و آتش غالب است، غذا و خوراکشان آن چربی است که هوا در استخوان ها حمل می نماید، زیرا خداوند روزیشان را در آنها نهاده است.

به همین دلیل پیامبر اسلام فرموده اند: استخوانها توشه برادران جنی شماست و در جای دیگر فرموده اند: خداوند در استخوانها برای جنیان روزی نهاده است. جن ها چه غذایی می خورند؟

جن ها چه غذایی می خورند, انواع غذاهای جن ها, احادیثی درباره ی غذای جن ها

احادیثی از غذای جن ها :

حضرت علی بن حسین (ع) فرمودند: استخوان را پاک نکنید که جنیان از آن بهره میگیرند و اگر پاک کنید، آنها از خانه ی شما چیزی را می برند که بهتر از این باشد .جنیان به خدمت پیامبر اکرم شرفیاب شدند و برای خود و حیواناتشان غذا خواستند، حضرت استخوان را برای جنیان و سرگین را برای حیواناتشان قرار داد. به همین سبب پاک کردن استخوان خوب نیست.

امیرمؤمنان علی (ع) فرمود: «باقیمانده گوشت و چربی را از تن فرزندانتان بزدایید؛ زیرا شیاطین چربی را بو می کنند و کودک در رختخوابش فریاد می کشد و می ترسد و دو فرشته کاتب اذیت می شوند».

امام صادق (ع) می فرماید: استخوان و ضایعات غذای جنیان است.

اجنه و شیاطین با شنیدن کلمه مقدس «بسم الله» از محلی که در آن حضور دارند فرار می کند به خاطر همین است توصیه شده پیش از غذا خوردن و همچنین پیش از اینکه آب جوش روی زمین بریزید حتماً «بسم الله» بگویید تا شریک غذای شما نشده و برکت غذایتان کم نکند.

در این باب از پیامبر اکرم (ص) سوال شد : که آیا شیطان می تواند با انسان هم غذا شود؟ حضرت فرمودند: «آری، بسم الله زمزمه نشود افراد آن سفره با شیطان هم غذا شده و برکت از طعامشان گرفته می شود.»

شاید بتوان در مورد چگونگی غذا خوردن جن ها گفت که آنها بلعیدن ندارند، بلکه غذا را بو و استنشاق می کنند.

منبع: بیتوته
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    9

    مگه چن وجود داره؟ داستانی تخیلی شبیه وجود لیلی پوتی ها در داستان ها

    نظرات شما -
    • م
      9

      اینکه اطلاعات ما پایین هست عیب نداره ولی اینکه عمدا مسخره کنیم و از اونور تحقیق نکنیم ایراد داره خدا در تمام دین های بشری که به عناوین مختلف ولی در باطن یکیست فرستاده امر کرده تحقیق کنید . نظاره کنید .عبرت بگیرید اینکه ما کوتاهی میکنیم مشکل من و شماست ولی نباید مسخره کنیم

  • مهدی
    1

    یه سوال !!

    جن ها اختلاس هم میکنند ؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • 0

      اگه بابا شونم جن باشه آره

  • ناشناس
    0

    آیا جن ها هم شهروند درجه یک ودو هم دارند مثل بعضی ها کاخ نشین هم هستند یا خیر ؟...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها