زیرگرفتن یک کودک توسط گارد سلطنتی بریتانیا!/ ویدئو

یک کودک که در مسیر حرکت دو عضو گارد سلطنتی بریتانیا قرار گرفته بود بر اثر برخورد نقش به زمین شد و گارد سلطنتی به راه خود ادامه داد.

زیرگرفتن یک کودک توسط گارد سلطنتی بریتانیا!/ ویدئو

کلیپی از دو عضو گارد سلطنتی بریتانیا که از روی یک کودک عبور می کنند جنجال به پا کرده است. در ویدئوی منتشر شده دو گارد سلطنتی در حال قدم زدن در نزدیکی برج لندن دیده می‌شوند که توسط گردشگران تماشا می‌شوند، اما کودک به سرعت در مسیر یکی از آنان قرار گرفت و پس از برخورد منجر به افتادن او روی زمین شد. آن‌ها بدون توجه به کودک روی زمین به راه رفتن ادامه دادند.

کودک بلافاصله روی پا‌های خود ایستاد و ظاهراً آسیبی ندید. سخنگوی ارتش گفت: ما از حادثه‌ای که اوایل امروز در برج لندن در حین گشت زنی معمول رخ داد مطلع هستیم.

وی خاطرنشان کرد: گارد‌ها به مردم هشدار دادند که یک گشت در حال نزدیک شدن است، اما متأسفانه کودک در مسیر آنان حرکت کرد. سرباز سعی کرد از کنار کودک بگذرد و به انجام وظیفه خود ادامه داد. پس از این حادثه، سرباز کودک را معاینه کرد و به او اطمینان داد که همه چیز خوب است.

حجم ویدیو: 3.10M | مدت زمان ویدیو: 00:00:08 | دانلود ویدیو
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • شهرام.ر
    0

    صدرحمت به گاو

  • محمد
    2

    حالا اگه ایران بود

  • ناشناس
    0

    سلام واقعا حالا اگر ایران بود نابیناها چه ها که نمیدیدند و چه تهمت ها را که نثار نمی کردند. خدایا انسان های مغرض یا به راه راست هدایت کن یا واقعا خودت جواب حرف های ناحق شون را بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها