بالا نگه داشتن دست به مدت ۴۵ سال

عمار بهاراتی مردی متاهل با سه فرزند است که تا سال ۱۹۷۳ در یک بانک محلی کوچک کار می‌کرد و از آن زمان تصمیم گرفت که زندگی فروتنانه خود را برای صلح جهانی رها کرده و هدفمند خود را وقف خدای هندو "شیوا" کند.

بالا نگه داشتن دست به مدت ۴۵ سال

مردی در هند ۴۵ سال پیش تصمیم گرفت که بازوی خود را بالا نگه دارد و هرگز آن را زمین نگذارد. یک مرد هندی که عمار بهاراتی نام دارد در سال ۱۹۷۳ تصمیم گرفت زندگی خود را وقف خدای هندو "شیوا" کند. او برای اثبات فداکاری خود، دست راست خود را بلند کرد و از آن زمان تاکنون آن را پایین نیاورده است.

عمار بهاراتی مردی متاهل با سه فرزند است که تا سال ۱۹۷۳ در یک بانک محلی کوچک کار می‌کرد و از آن زمان تصمیم گرفت که زندگی فروتنانه خود را برای صلح جهانی رها کرده و هدفمند خود را وقف خدای هندو "شیوا" کند. بهاراتی برای نشان دادن تعهد خود به این هدف، تصمیم گرفت دست راست خود را در هوا نگه دارد و از آن زمان آن را پایین نیاورده است.

305431_608

بهاراتی دو سال اول را با درد شدید گذراند، اما بعدا درد فروکش کرد و در نهایت تمام احساس بازویش را از دست داد. برخی استدلال می‌کنند که، چون گردش خون در دست راست او به طور کامل قطع شده، او هرگز نمی‌تواند آن را پایین بیاورد. در حالی که برخی دیگر ادعا می‌کنند که اگر بخواهد باز هم می‌تواند بازوی خود را پایین بیاورد، اما از نظر ایدئولوژیکی این کار را نمی‌کند.

منبع: تابناک جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    حماقت در حد لالیگا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها