حمله فیل به گردشگران در پارک حیات وحش/ ویدئو

فیل نر با تعقیب گردشگران، خودروی آن ها را در پارک حیات وحش واژگون کرد.

حمله فیل به گردشگران در پارک حیات وحش/ ویدئو

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه واژگون شدن خودروی گردشگران توسطد یک فیل نر در پارک ملی در آفریقای جنوبی را به تصویر می‌کشد. در این حادثه این جانور شش تنی با تعقیب گردشگران اقدام به واژگون کردن خودروی آن‌ها کرد. این اتفاق روز یکشنبه و در پارک ملی کروگِر رخ داد.

این گردشگران به همراه راهنما‌های آموزش دیده با خودرو به منطقه حفاظت شده سلاتی گیم رفته بودند که مورد حمله یک فیل قرار گرفتند. ویدئویی که توسط یکی از گردشگران و با تلفن همراه تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که فیل در تعقیب گردشگران است با رسیدن به خودروی آنها، آن را واژگون می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که گردشگران لحظاتی پیش از رسیدن فیل به خوردو، موفق می‌شوند تا از داخل خودروی جیپ خارج شده و فرار کنند.

گردشگران و راهنما‌ها پس از آنکه فیل محل را ترک کرد به محل واژگونی خودرو بازگشتند. تصاویر منتشر شده خساراتی را که به خودرو وارد شده نشان می‌دهد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این گردشگران تعدادی از دانش آموزان محلی بودند که در حال فراگیری دروس مربوط به راهنمای تور و همچنین مراقبت از طبیعت بودند. بنا به این گزارش در این حادثه به هیچ یک از دانش آموزان آسیبی وارد نشد.

گفتنی است، منطقه محافظت شده ۱۸۰۰۰ هکتاری سلاتی گیم، محل زیست ۱۳۵ فیل به همراه کرگدن‌های سیاه و سیاه، پلنگ و یوزپلنگ است.

حجم ویدیو: 1.73M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24 | دانلود ویدیو
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها