فال روزانه شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است که احساس می‌‌کنید انرژی سابق را ندارید و کم‌حوصله‌ شده‌اید. این روحیه در سال تولدتان به پایان می‌رسد. در این سال انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و زندگی شما رنگ شادی و نشاط به خود می‌گیرد. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و سالی سرشار از خاطره‌های خوش را آغاز کنید. دوستان و آشنایان برای جشن‌ تولد شما برنامه‌های زیادی ریخته‌اند و می‌خواهند حسابی شگفت‌زده‌تان کنند. لطف اطرافیان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت آن‌ها را جبران کنید. در این سال فردی به شما ابراز علاقه می‌کند. قبل از اینکه اجازه دهید رابطه شما با این فرد جدی شود، شرایط خودتان را در نظر بگیرید و مواظب باشید گرفتار عشقی زودگذر نشوید. در ماه‌های آغازین سال تولدتان با اتفاق‌های ناگواری روبه‌رو می‌شوید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این اتفاق‌های ناگوار به پایان می‌رسد و زندگی به شما روی خوش نشان می‌دهد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به یکی از درخشان‌ترین سال‌های زندگی شما تبدیل شود.

فروردین

فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. امروز برخلاف همیشه، احساس بی‌ارادگی می‌کنید و در این فکر هستید که کنترل اوضاع از اختیار شما خارج شده است، به هر قیمتی که شده به این احساس خاتمه دهید و نبض زندگی را در دست بگیرید. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالی‌تان ثبات پیدا می‌کند. راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق‌زندگی‌تان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌زندگی‌تان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند. روز خوبی در انتظار شما است به شرط اینکه مواظب جیب‌تان باشید و ولخرجی نکنید.

اردیبهشت

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند. اشتباهی که همسر یا عشق‌زندگی‌تان مرتکب شده را ببخشید و به بزرگواری خود را به ایشان ثابت کنید. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و قدر فرصت‌های‌تان را بدانید. اطرافیان امروز بیشتر از همیشه هوای شما را دارند. از این شرایط استفاده کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان سپری نمایید.

خرداد

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید. مهمانی از راه خواهد رسید و از آنجایی که حوصله مهمان‌ را ندارید، ممکن است با این مهمان بدرفتاری کنید. احساس می‌کنید که بدون همسر یا عشق‌زندگی‌تان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاورید. این احساس را با عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و جام وجود ایشان را از عشق سیراب کنید. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید. قرار است مهمانی کوچکی ترتیب دهید و در این مهمانی در کنار دوستان و آشنایان حسابی تفریح خواهید کرد.

تیر

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. یکی از اعضای خانواده امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. یکی از آشنایان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفس‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت شما نیز محبت ایشان را تمام‌و‌کمال جبران کنید. امروز کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما این کارها راحت‌تر از همیشه انجام می‌شوند و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از درناسازگاری با شما وارد می‌شود و حسابی اعصابتان را به هم می‌‌ریزد. در این شرایط بهتر است کمی از ایشان فاصله بدهید. انسان هنرمند و توانایی هستید، اما تاکنون فرصتی برای هنرنمایی پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از توانمندی‌های شما آگاه نیستند. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی هنرنمایی کنید و مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.

مرداد
روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. امروز اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان به خطر بیافتد. شرایطی مهیا می‌شود تا بعد از ظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید. میان شما و یکی از آشنایان امروز شکرآب می‌شود و دلخوری بین شما ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این دلخوری زمینه قطع رابطه با این فرد را فراهم کند. در اولین فرصت سری به پدر و مادر یا بزرگان فامیل بزنید. انسان خوش‌کلامی هستید و اطرافیان از هم‌صحبتی با شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید.

شهریور
انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. احتمال ضرر شما در معامله‌ها و قراردادهای کاری وجود دارد. به صلاح شماست که امروز کارهای تجاری را کنار بگذارید. هزینه‌ بیشتری برای رسیدگی به منزل یا محل‌کار خود اختصاص دهید. روحیه سخاوتمندی دارید، اما مواظب باشید که این روحیه زمینه سوءاستفاده اطرافیان را فراهم نکند. امروز متوجه خواهید شد که بیشتر از همیشه با همسر یا عشق‌زندگی‌تان همدل و همزبان هستید و حرف‌های یکدیگر را بهتر می‌فهمید. این احساس را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های ناب عاشقی را تجربه کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. به فکر رسیدگی به سرووضع‌تان نیستید و ظاهری ژولیده و نامناسب دارید، امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به بعد دستی به سروروی‌تان بکشید و اجازه ندهید اطرافیان شما را به عنوان فرد بدلباس و بی‌سلیقه‌ای بشناسند.

مهر

روز حساسی را در پیش دارید و به صلاح‌تان است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید. احتمال زیادی وجود دارد که مرتکب اشتباه بزرگی شوید. به صلاح است که بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. از دوستانی که مدتی است خبری از آنها ندارید خبر بگیرید. فشار بیش‌ازحد به همسر یا عشق‌زندگی‌تان را کنار بگذارید و رفتاری شایسته با ایشان داشته باشید. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصاب‌تان را هم حسابی خورد می‌کند. فرصتی برای انجام کارهای انسان‌دوستانه مهیا می‌شود. با انجام کارهای خیر به آرامش برسید و روزتان را سرشار از شادکامی کنید.

آبان

سفری در پیش دارید، اما با سفر پرمخاطره‌ای طرف هستید و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. کارهای مالی را با دقت بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشید. در غیر این صورت کلاه سرتان می‌رود و در معامله‌ها حسابی ضرر می‌کنید. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دل‌تان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه نمایید. اهمیت بیشتری به توانمندی‌ها و استعداد خود بدهید. اجازه ندهید وقت باارزش شما به انجام کارهای غیر ضروری تلف شود.

آذر
روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی تفریح کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. چشم‌ از دارایی‌های‌تان بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر می‌افتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید. یادی از خاطره‌های خوش گذشته خواهید کرد. در این شرایط با دوستان قدیمی تماس بگیرید و با حضور در کنار رفقای دیرینه، خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده کنید. کارها را با عجله انجام ندهید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان آرامش و تمرکز می‌گذرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان پشتیبان شما در سختی‌ها نیست، این وضعیت را با ایشان درمیان بگذارید و دلایل وی برای عدم پشتیبانی از شما را جویا شوید. یکی از اعضای خانواده امروز به مشورت و همفکری شما نیاز دارد.

دی

زندگی را سخت می‌گیرید و همیشه خودتان را تحت‌فشار قرار می‌دهید. ادامه این رویکرد افسردگی شما را به دنبال خواهد داشت. به نفع شماست که هر چه سریع‌تر این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که مشکلات نمک زندگی هستند. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. آتش عشقی سوزان به جان شما افتاده و خواب و خیال را از شما ربوده‌است. این شرایط را تحمل کنید و مطمئن باشید دیری نخواهد پایید که به وصال یار برسید. دوستان و آشنایان به منزل شما می‌آیند و لحظه‌های شادی را سپری خواهید کرد. اگر به فکر سلامت وجود نازنین خود هستید، عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و سبک‌زندگی‌تان را تغییر دهید. میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید. اجازه ندهید مشکلات پیش‌پا‌افتاده زمینه افسردگی و کسالت شما را فراهم کند. به هر قیمتی که شده مشکلات را از سر راه بردارید و زندگی را با تلاش و کوشش ادامه دهید.

بهمن

امروز فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد، نصیحت‌های مهمی را با شما درمیان می‌گذارد. این نصیحت‌ها را با جان و دل گوش کنید و به هر قیمتی که شده به آنها جامه عمل بپوشانید. انجام پندهایی که امروز دریافت می‌کنید، در آینده‌‌ای نزدیک درهای پیشرفت و موفقیت بیشتر را به روی شما باز می‌کند. مشکل مالی دارید و برای حل این مشکل از اعضای خانواده کمک بگیرید. انسان مستبدی هستید و نظرهای خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید، این وضعیت نه تنها زمینه ناراحتی و دلخوری اطرافیان را فراهم کرده‌است، بلکه باعث دوری آنها از شما شده و کسی تمایل به نشست‌و‌برخاست با شما ندارد. در نتیجه اگر نمی‌خواهید به انسان منفور و تنهایی تبدیل شوید، این اخلاق را کنار بگذارید و از امروز به اطرافیان ثابت کنید که از نظرهای آنها استقبال می‌کنید. اهل گذشت و بخشش نیستید و این روحیه دشمنان زیادی برای شما به دنبال داشته است. از امروز به فکر تغییر این روحیه باشید و با چشم‌پوشی بر خطای اطرافیان، بزرگواری خود را به دوست و آشنا ثابت کنید. تصمیم‌های عجولانه نگیرید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. همسر یا عشق زندگی‌تان آن‌گونه که باید و شاید برای اعضای خانواده شما احترام قائل نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. فرصتی برای ورزش پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برنامه‌ای منظم برای ورزش و تحرک آماده کنید.

اسفند

در بستر بیماری افتادید و حال و روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که ناخوش‌احوالی شما دیری نخواهید پایید و از امروز نشانه‌های بهبودی را مشاهده خواهید کرد. پولی که انتظارش را نداشتید به دستتان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلب‌تان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایای‌تان می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند کنید و نگرانی‌های روزانه را فراموش کنید.

منبع: برترین ها

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • 0

    سایتو اشتباه اومدم؟ این چرا اینجوری شده؟

  • یکی از مردم
    0

    سایت قبلیتون پرشور تر و منظم تر بود خیلی بی روح و درهم ریخته و بی رنگ شده...موفق باشید

  • به خبر فوری
    0

    من همیشه بخش فال حافظ و فال روزانه ام را چک می کنم و بسیار هم بهشون معتقدم لطفا پیوسته و هرروز بگذارید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها