مجرمانی که با عکس سلفی خود را لو دادند/ عکس

در این گزارش به بررسی مجرمانی که با عکس سلفی خود را لو دادند می‌پردازیم.

مجرمانی که با عکس سلفی خود را لو دادند/ عکس

بسیاری از علاقمندان به گرفتن عکس‌های سلفی، قربانی تلاش‌های خود برای گرفتن عکس‌های خاص و متمایز می‌شوند. آن‌ها این عکس‌ها را برای دوستان خود می‌فرستند و یا در صفحات اجتماعی خود منتشر می‌کنند. پدیده‌ی سلفی گرفتن، عقل بعضی از افراد را ربوده و تمام تلاش آن‌ها گرفتن عکس‌های خاص با دوربین‌های گوشی‌های هوشمند است. در این گزارش به بررسی مجرمانی که با عکس سلفی خود را لو دادند می‌پردازیم.

گرفتن سلفی در هنگام رانندگی

این مرد قصد داشت تا یک روز قبل از مراسم ازدواجش از آخرین روز مجردی خود عکس سلفی بیندازد. او با انتشار این عکس از اینکه قرار بود ازدواج کند ابراز خوشحالی کرده بود. این عکس سلفی در هنگام رانندگی با عینک آفتابی گرفته شده و تصویر جاده‌ای که در آن رانندگی می‌کرد، بر روی عینک نقش بسته بود.

یکی از افسران پلیس این سلفی را دید و برای او نوشت که چنین کاری خلاف قانون است و این بی انضباطی ممکن است به قیمت جان افراد بیگناه تمام شود. او این عکس را به مرکز پلیس ارسال کرد تا او را جریمه کنند و طبق قانون با او رفتار شود. این فرد حساب توئیتر خود را بست، اما پلیس هنوز در صدد مجازات او به خاطر این اعمال و بی قانونی است.

مجرمانی که با عکس سلفی خود را لو دادند + تصاویر

سلفی گرفتن با پالتوی سرقتی

در فوریه سال ۲۰۱۷ میلادی، یک زن نیویورکی به اتهام سرقت کت پوست راسو به ارزش ۱۳ هزار دلار دستگیر شد. این اتفاق زمانی افتاد که او با پالتوی سرقتی عکس گرفت و آن را در اینستاگرام منتشر کرد. او که مسئول اموال در لباس فروشی بود، پس از اینکه مدیر فروشگاه عکس او را در اینستاگرام دید، به اتهام سرقت دستگیر شد.

سلفی گرفتن با پالتوی سرقتی

سلفی گرفتن با آتش سوزی

آتش سوزی بزرگ که بیش از ۹۷ هزار جریب از ایالت کالیفرنیا را سوزاند. پلیس توانست مسبب این حادثه را از طریق فیلمی که خود او از این حریق منتشر کرده بود، بازداشت کند.

پلیس کالیفرنیا این فرد را به ۲۰ سال زندان محکوم کرد. او به دست داشتن در آتش سوزی و از بین بردن ۱۱۲ ساختمان در ۲۷ روز محکوم شد. فیلمی که او برای دوستش از این طریق فرستاده بود، منجر به دستگیری او شد.

سلفی گرفتن با آتش سوزی

سلفی پلیس با مردی که خودکشی میکرد

در زمانی که یک مرد در سبب خودکشی از روی یک پل بود، پلیس که گفتگو هایش برای جلوگیری از خودکشی بی فایده می‌نمود، تصمیم گرفت تا از این لحظه یک عکس سلفی بیندازد. این عکس سلفی چند لحظه قبل از آن بود که مرد خودش را از روی پل پایین بیندازد و بمیرد. سلفی پلیس باعث موجی از خشم در ترکیه شد و در حال حاضر تحقیق از پلیس موردنظر به منظور مجازات او در حال انجام است.

سلفی پلیس با مردی که خودکشی میکرد

سلفی گرفتن با اسلحه

یک شهروند از بروکلین تصویری از خودش را درحالی که یک اسلحه به دست داشت برای صفحه‌ی خود در فیسبوک منتشر کرد. او در این پست ادعا کرده بود که با این اسلحه یک عملیات مسلحانه انجام داده است. تحقیقات پلیس فدرال نشان داد که این فرد یک مجرم تحت تعقیب است که به یک بانک حمله کرده و هفت هزار دلار به سرقت برده بود. همچنین او دو جرم مشابه انجام داده.

سلفی گرفتن با اسلحه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان. تن تاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • بی ریا ته
    0

    لطفا در باره ی عکس دختر دذ برنامه سلفی توضیح بدهید منظور عکس. چیست ؟

  • رضا
    0

    کی باشه عکسهای سلفی تو مجلس و مدیران باعث لو رفتنشون بشه.

  • ذوالقرنین
    0

    فعلا که این مجلس انقلابیداره به وابستگان حکومتی سرویس میده به اسم خدمت به ایثار گران خدا میدونه چقدر افراد استخدام بشن به اسم اینها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها