فال روزانه دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. روحیه‌ای حساس دارید و با اتفاق‌های پیش‌پاافتاده ناراحت و مضطرب می‌شوید. اجازه ندهید این روحیه سال تولدتان را خراب کند. وسواس بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به جای دلخوری از رویدادهای کم‌اهمیت، دلی دریایی داشته باشید و زندگی را با فرازوفرودهایی که دارد قبول کنید. کارهای دشوار را همیشه به تنهایی انجام می‌‌دهید و اهل کمک گرفتن از اطرافیان نیستید. کمک گرفتن از دوستان و آشنایان نه‌تنها مشکلی ندارد، بلکه باعث می‌شود دوست و دشمن خود را بهتر بشناسید. مشکلاتی که در این سال با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید را با کمک گرفتن از اطرافیان پشت سر بگذارید. اسفند امسال زمان عاشقی شماست. در این ماه با دلبری زیبارو آشنا می‌شوید. این آشنایی را جدی بگیرید و رابطه‌ای عاشقانه را آغاز کنید. سال تولدتان را با شادکامی پشت سر بگذارید تا این سال به خاطره‌ای خوش در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

فروردین

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبرو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید. فردی که بدخواه شماست، امروز نقشه‌ای شوم برای‌تان کشیده. این فرد را شناسایی کنید و به هر قیمتی که شده اجازه ندهید نقشه‌های پلید خود را اجرا کند. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. خیال‌پردازی نکنید و نگاهی واقع‌گرایانه‌ به زندگی در پیش بگیرید. فرصتی برای مسافرت ایجاد می‌شود، این فرصت را مغتنم بدانید و از این سفر با کوله‌باری از تجربه باز گردید.

اردیبهشت

امروز صبح با خستگی و کسالت از رختخواب بلند شده‌اید و حوصله‌ای برای انجام کارهای روزانه ندارید، در چنین شرایطی نیازی نیست بیش‌از‌حد به خودتان سخت بگیرید و امروز را به خودتان مرخصی بدهید و حسابی استراحت کنید. اندوخته‌ای دارید و پولی را برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که پس از مشورت با افراد باتجربه و متخصص، اندوخته خود را به جریان بیاندازید و سرمایه‌تان را چند برابر کنید. انسان سخاوتمندی هستید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوء‌استفاده کنند. احساس دلتنگی می‌کنید و دل‌تان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده‌است. در اولین فرصت با این دوست تماس بگیرید و دیدارها را تازه کنید. امروز از حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده یا همکاران برخوردار می‌شوید. وقت خود را با فکر به چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت، تلف نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایای‌تان می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.

خرداد

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌های‌تان را در دست بگیرند. کاری که مدت‌ها است انجام آن به تعویق افتاده است، امروز با کمک همکاران به پایان می‌رسد. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصاب‌تان را هم حسابی خورد می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

تیر

شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. انسان ولخرجی هستید و از آنجایی که احتمال دارد امروز با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالی‌تان را به خطر بیاندازید، بیشتر از همیشه مواظب خرید‌های‌تان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند. یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. قصد انجام معامله یا آغاز مشارکتی را دارید، اما روز خوبی را برای تجارت و گسترش کار انتخاب نکرده‌اید و بهتر است روز دیگری را برای تجارت و مشارکت انتخاب نمایید. از شایعه‌پراکنی و گفتن حرف‌های کذب پرهیز کنید. در غیراین‌صورت نزد دوستان و آشنایان به فرد غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. اعضای خانواده و به‌خصوص پدر و مادر شما، اهمیت زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌دهند و امروز علاقه و محبت خود را به ایشان ثابت می‌کنند.

مرداد

روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار زیادی برای انجام دادن ندارید، اجازه ندهید امروز به بطالت به پایان برسد و فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و اعضای منزل اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش بگذارنید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و به گونه‌ای رفتار کنید تا اهل منزل در آینده بیشتر از شما حساب ببرند. روزی عاشقانه را سپری خواهید کرد و خاطره‌های خوش امروز برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار خواهد شد. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند.

شهریور

انسان پرکاری هستید و لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نمی‌دارید، اما کار زیاد برای شما نگرانی‌های بیشتری به دنبال دارد و امروز بیشتر از همیشه مضطرب و نگران هستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست‌تان بدهد، تعادل بیشتری میان کار و تفریح برقرار کنید و به خودتان کمی استراحت بدهید. نگرانی‌های مالی زیادی دارید و نبود ثبات مالی زمینه اضطراب و آشفتگی شما را فراهم کرده است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز پولی به دست‌تان می‌رسد و اضطراب و آشفتگی‌های شما از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که مشکلات مالی دردسری چندانی برای شما ایجاد نکند. یکی از اطرافیان نیازمند کمک شماست. به این فرد کمک کنید، اما مواظب باشید از کارهای اصلی خود عقب نمانید و وقت بیش‌ازحدی را برای کمک به اطرافیان تلف نکنید. به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید. با کار و تلاش بیشتر، فاصله‌ خود را با موفقیت کاهش دهید.

مهر

بدرفتاری با همسر یا عشق ‌زندگی‌‌تان را کنار بگذارید. ادامه این رفتار فاصله‌های عمیقی میان شما و عشق زندگی‌تان ایجاد خواهد کرد. احترام به اطرافیان را فراموش نکنید و آن‌گونه‌ای با دوست و آشنا رفتار کنید که انتظار دارید آنها نیز همین رفتار را با شما در پیش بگیرند. یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالی‌تان است. پولی که این فرد نیاز دارد را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این پول را باز پس خواهد داد. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید.

آبان

رهسپار مسافرت هستید، اما در این مسافرت حادثه‌ای در کمین نشسته و بهتر است که قید سفر را بزنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکی‌تان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. کالای گران‌بهایی که مدت‌ها است به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشی‌تان را فراهم خواهد کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را محرم‌راز خود بدانید و غصه‌های‌تان را با ایشان در میان بگذارید. بیش‌از‌حد خودتان را سرگرم حل مشکلات دیگران نکنید و خودتان را همیشه در اولویت قرار دهید. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای مهم مالی را امروز انجام دهید. شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه‌های مهمی برای آینده بریزید. اجازه ندهید اطرافیان در زندگی شخصی شما دخالت کنند.

آذر

بار مشکلات را به تنهایی به دوش نکشید و مشکلاتی که دارید را با یکی از دوستانِ باتجربه خود درمیان بگذارید. بیشتر از همیشه به فکر تامین رفاه و آسایش اعضای خانواده باشید. اعضای خانواده را سرزنش نکنید و اجازه مشارکت در تصمیم‌های مهم زندگی به آنها بدهید. برنامه‌‌‌های زیادی برای افزایش درآمد و پیشرفت دارید، اما از آنجایی که حرف‌ در دهان شما بند نمی‌شود و انسان رازنگه‌داری نیستید، احتمال شکست این برنامه‌ها بسیار است. در نتیجه از امروز تصمیم‌ بگیرید که رازهای حرفه‌ای و کاری خود را با کسی درمیان نگذارید و رازنگه‌‌داری در پیش بگیرید. قصد انجام کار جدیدی را دارید، اما بهتر است قبل از انجام هر کاری دست‌نگه دارید و جوانب مختلف این کار را یک‌بار دیگر بررسی نمایید. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند. سنگی در سر راه‌تان قرار دارد و روز را آن‌گونه که انتظار دارید به پایان نخواهید رساند.

دی

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و به آرامش برسید. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. امروز غرق خاطره روزهای اول عاشقی‌تان می‌شوید و خاطره‌های خوش این روزها ذهن شما را کاملا مشغول می‌کند. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. کارهای زیادی دارید، اما بیش‌از‌حد خودتان را خسته نکنید و برای ساعتی هم که شده از کار فاصله بگیرید و استراحت کنید. آتش عشق بیشتر از همیشه در دل‌‌تان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.

بهمن

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برای‌تان درست می‌کنند. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید. هراسی از آینده نداشته باشید و مطمئن باشید تصمیمی که قصد انجام آن را دارید به شما ضرری وارد نمی‌کند. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید.

اسفند

حسابی خسته شده‌اید و حوصله ندارید، امروز به خودتان مرخصی بدهید و تا می‌توانید استراحت کنید. پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود و بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. رازی در دل دارید و می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید، اما روز خوبی را برای برملاکردن این راز انتخاب نکرده‌اید. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و با اتفاق‌های فرخنده‌ای در محل‌کار روبرو خواهید شد، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و زمینه پیشرفت‌‌های شغلی خود را فراهم کنید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد. فرصتی پیدا می‌کنید تا دست اهل منزل را بگیرید و برای تفریح و گردش در بازار بیرون بروید.

منبع: برترین ها

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها