کاخ سلطنتی بریتانیا:

ملکه انگلستان شب گذشته را در بیمارستان گذراند

بنا بر اعلام کاخ سلطنتی بریتانیا، ملکه این کشور شب گذشته را در بیمارستان سپری کرده با این حال هم اکنون در محل اقامت خود به سر می برد و روحیه بالایی دارد.

ملکه انگلستان شب گذشته را در بیمارستان گذراند

به گزارش پایگاه خبری «ارم نیوز» امارات، کاخ سلطنتی بریتانیا (باکینگهام) بامداد امروز (جمعه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که «الیزابت دوم»، ملکه ۹۵ ساله این کشور با نزدیک به ۷۰ سال حکمرانی، پس از آن که پزشکان به وی توصیه کردند که به استراحت بپردازد و سفر خود به ایرلند شمالی را لغو کند، شب چهارشنبه به پنج شنبه را در بیمارستان گذرانده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه (فرانس پرس)، کاخ باکینگهام در بیانیه خود ضمن اعلام این که ملکه الیزابت پس از توصیه پزشکی مبنی بر استراحت چند روزه، بعد از ظهر چهارشنبه برای انجام آزماش های اولیه به بیمارستان رفته، تاکید کرد که وی روز پنج شنبه هنگام ناهار به قلعه «وینزر» به عنوان محل اقامت خود بازگشته و روحیه بالایی دارد.

این در حالی است که کاخ سلطنتی بریتانیا پریروز (چهارشنبه) نیز در بیانیه دیگری اعلام کرده بود که ملکه این کشور با اکراه توصیه پزشکان خود برای استراحت در چند روز آینده را پذیرفته و ناچار گشته سفر از پیش برنامه ریزی شده به ایرلند شمالی را لغو کند.

در بیانیه کاخ باکینگهام درباره ملکه الیزابت که دارای طولانی ترین دوره فرمانروایی میان حکمرانان بریتانیا و بیشترین مدت سلطنت میان حاکمان زن و ملکه های جهان است، آمده بود: هنوز روحیه خوبی دارد با این حال احساس سرخوردگی می کند چرا که نمی تواند به ایرلند شمالی سفر کند جایی که قرار بود طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در یک سری فعالیت شرکت داشته باشد و با اشتیاق منتظر انجام چنین سفری در آینده است.

در همین حال، برخی رسانه های خبری بریتانیا گزارش دادند که ملکه این کشور در قلعه وینزر در نزدیکی شهر لندن در حال استراحت است با این حال وضعیت وی با نسل جدید ویروس کرونا (کووید-۱۹) ارتباطی ندارد در حالی که واکسن علیه این ویروس را نیز دریافت کرده است.

منبع: شفقنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ج
    0

    به درک !به ما چه .

    نظرات شما -
    • به ج
      0

      نگو به درک.مامان یک سری هاست.ناراحت میشن

  • سرباز کوروش
    0

    کاش میشد بریم ملاقاتش، اونجا دیگه بله رو واسه جنتی مون می‌گرفتیم، تو شاگرداش احمد و از همه بیشتر دوست داره،....

  • روزبه
    0

    به امید بهبودی ان بانوی گرامی و محترم

  • حامد
    0

    اگر روحیه نداره با جنتی تماس بگیره خوب میشه

  • عزرائیل
    0

    حتما" حسن کلید خیلی نگرانشه ...

  • غریبه
    0

    ده سال از جنتی کوچیک تره کاش میشد با هم ازدواج کنند تا رابطه مون با بریتانیا خوب میشد

  • ح.پ
    0

    حتما جنتی احساس خطر میکنه ؟ آخه این چه خاصیتی برای مردم و دولت انگلیس داره که اینهمه هزینه هم داره ؟؟

  • رضا 500
    0

    زنی که 43سال پیش بادسیسه زیرآب فرح پهلوی وخانواده اش رابراحتی زدوباعث سرنگونی خاندان پهلوی شدونوادگان ووابستگان خودرابرسرکارآورد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها