مرگ عجیب یک مرد به دلیل ریش بلندش

روزگاری همین ریش، برای مرد بینوا دلیل شهرت و افتخار بودند اما به یکباره ماجرا به گونه ای شد که وضعیت به شکلی دردناک برایش تغییر کرد.

مرگ عجیب یک مرد به دلیل ریش بلندش

کم نیستند افرادی که برای ثبت رکوردهای مختلف، خود را برای مدتی در وضعیت غیر عادی قرار داده و دشواری هایی را به واسطه ی ثبت همین رکوردها تحمل می کنند. اغلب این افراد پس از ثبت رکورد به وضعیت عادی خود باز میگردند اما هستند برخی که روند را ادامه داده و گاها مثل موردی که در این بخش خواهید خواند، جان خود را به خطر می اندازند.


"هانس استاینینگر" رکورد بلندترین ریش جهان به طول 4.2 فوت یعنی بیش از 128 سانتی متر را در سال 1560 به ثبت رساند اما طولی نکشید که نامش پس از ورود به کتاب رکوردهای عجیب، در لیست مرگ های عجیب و غریب هم ثبت شد و درست همین ریش بلند بود که عامل مرگ عجیب وی گشت و در واقع به قول برخی از خبرگزاری ها، آنچه او را به شهرت رساند باعث مرگ فجیعش نیز شد.

" هانس " برای مراقبت هرچه بیشتر از ریش خود و در عین حال راحتی در امور روزانه، ریشش را درون یک کیف چرمی نگهداری میکرد و این کیف را همیشه همراه خود حمل میکرد.

آتش سوزی و مرگ تلخ هانس ریش بلند
روز حادثه به دلیل آتش سوزی او قصد فرار داشت و میخواست جان خود را از آتش نجات دهد که به طرز ناراحت کننده ی دیگری بخود آسیب زد.

استرس و عجله ی او برای فرار از اتاق پر از آتش باعث شد تا به کلی کیف حامل ریش بلندش را فراموش کرده و بدون برداشتن آن شروع به دویدن کند اما ناگهان پایش را روی همان کیف گذاشت و اتفاق بسیار بدی برای خود رقم زد.

سرعت بالای او برای فرار از یک سو و قرار گرفتن پایش روی کیف مورد نظر از سوی دیگر باعث فشار شدید به ریش و گردن وی شد که در نهایت منجربه شکستگی گردن " هانس " گشت.

وضعیت به قدری وخیم و دردناک بود که او نتوانست تحمل کند و جان خود را از دست داد.

منبع: نمناک

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • محدثه
    0

    خوب بچه ها .. تا یه شب دیگه و یه قصه ترسناک دیگه خدا .. حا .. فظ :/

    نظرات شما -
    • ss به محدث
      0

      به هانس ریش بلند میگم امشب بیاد خوابتا خخخ

  • لولو
    0

    به جهنم!

  • صدرا
    0

    خبرفوری ممنون بابت خبرهای مفیدت. دنیابدون تو یک چیزی کم دارد.

  • تراب
    0

    به این میگند ((خبرفوری)) هشتادمیلیون نفر از نگرانی دراومدند متاسفیم

  • عجب
    0

    چه خبر مهمی بود!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها